山季又開鑼啦😍😍 我哋終於等到舒服嘅天氣行山啦! 呢排MM爸週末都好忙參加各類型義工服務及童軍活動 不過MM冇放軟手腳 有繼續同朋友仔一齊行山😉 今次我哋Happy Hike 行條BB級路線 點解叫BB級❓ 因為呢條路真係可以推BB車㗎😂 有公園玩,有靚水塘睇, 小朋友仲可以喺各種健體設施鍛鍊身手 最後仲有隻小白鷺喺我哋面前飛過 真係非常圓滿嘅旅程 今次蕉媽揹了一個新背囊🎒,是在Protrek買的Black Diamond Trail Blitz Backpack, 非常輕便好用,啱晒今次嘅short trip. 小M揹的是Vaude 紅色靚靚小背包, 佢玩完健體設施,差啲唔記得背上背囊,好彩朋友發現幫佢攞返。😆