🚶🏻♀️ 豫園&城隍廟散步(人好多但好好逛) 🌃外灘夜景 🦀食本幫菜 最後用一餐超正嘅上海菜收尾。 本幫菜真係啱曬我胃口,尤其係個蟹黃麵🦀,食極都唔厭,諗起都想食多啲!🥢 大家下次去上海,一定要試試咁樣玩!✌️ 今次去發現上海去福岡只需要一個半小時機程,下一條片會介紹福岡嘅美食🍜 #港朱媽寶 #港朱遊vlog #上海