🍶 收工同老公去中環 Sake Hub 輕鬆 chill~ 呢間係中環一間專注清酒嘅小酒館,環境舒服又有日本小酒館 feel,最正係有好多杯裝選擇,唔使一次開支酒都可以慢慢試不同風格~ 今次主要試咗滋賀「松の司」系列三支: - 左:竜王山田錦 純米大吟醸(藍標) – 清新優雅,白桃、梨同蜜瓜香突出,酒體輕盈乾淨,酸度柔和,好易入口 - 中:純米大吟醸(黑標) – 層次最豐富,熟果同米旨味明顯,結構感強,餘韻悠長 - 右:純米吟醸(白標) – 最易飲,青蘋果同梨香,清爽微甜,適合新手 另外仲試咗義俠純米生原酒 – 米香柔和,入口濃郁但唔重,尾段帶少少微辛,配餐好正! 食物就叫咗幾串雞肉串燒(沙爹、日式、冬蔭味)同 secret menu 日式煮蜆,串燒鮮嫩,煮蜆鮮甜,送清酒一流~ 整體氣氛輕鬆,適合收工放空或者小酌,鍾意清酒嘅朋友強烈推介! 📍 Sake Hub 中環 Lyndhurst Terrace 你哋平時鍾意飲清酒定啤酒多啲?留言share啦~🍶 Follow us 📌 YouTube: 思思賢Chill My Babe @chillmybabe 📌 旅行IG: @chillmybabe.travel 📌 美食IG: @chillmybabe.foodie 📌 美妝IG: @chillmybabe.beauty 📌 Chelsea IG: @chelseapun 📌 細眼IG: @nico_eyes #SakeHub #中環清酒 #松の司 #清酒試飲 #香港清酒吧 #思思賢