[旺角.食記] 新加坡人氣美人火鍋 - 美滋鍋

瀏覽人數:105
發佈於 2020.05.14

[[[Throw Back]]]

好耐未講過飲食野, 因為自從過年後都好少出街食飯, 更莫講話帶埋小朋友丫...... 唉...... 但碌電話相簿見到又想分享下既~ 哈哈! 希望疫情快D過, 可以再食多次~!

話說過年前跟家人做節(天喔, 4個月前了), 說由我發板, 結果選了超級少女心, 全是粉紅色的火鍋店 - 美滋鍋!! 是由新加坡過來香港開店, 未有疫情前真是超級難BOOK檯的!!


整間店都是粉紅色, 門口更有大大隻粉紅bearbear(要摸嗎?) 少女心大爆發!! 不知道的話還真以為餐廳是走輕食西餐路線呢~


火鍋店也是港人喜歡的口味! 如果第一次來, 一定必試招牌養生美顔湯底!! 也有四川麻辣湯、台灣藥膳湯及日本涮涮鍋等選擇~ 還可以自助用IPAD下單, 方便快捷! 有得選半份/全份, 好岩2-4人吃得不多但又想點多些款式~


食材方面都好大路, 但必須要特別說句: 所有的肉丸, 滑類與餃子都是手工製作!! 比坊間的更好吃呢!! 另外, 個人大推牛小排同花膠, 質素高又唔算好貴~~ 配埋人氣膠原蛋白養顏美容鍋, 係用左瑤柱、雞肉、雞腳、豬骨及豬手等含豐富骨膠原食材熬製而成, 啖啖膠原精華~~ 女士們最愛喔!!


仲有, 佢地既醬料區真係超大超多款, 可以自由MIX自己喜歡的味道, 前菜小吃水果也是免費的, 非常不錯!!


如果帶小朋友來食, 仲可以去埋餐廳中的兒童遊樂場, 你知啦, 小朋友好快食飽, 咁佢地就可以係入便玩陣, 大人們繼續又食又傾~~

分享完我都想再去多次!! 但當然地要等疫情過後啦, 我好多地方都想去呀~


美滋鍋
網址: https://s.openrice.com/QrbS0c74900~dXoejfOuP
地址: 旺角登打士街56號家樂坊8樓803號舖
電話: 31628238

* * * * * *

Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog

IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)

歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com

*本站之內容由作者所提供,並不代表本站的立場。因此本站對所有博客的立場、真實性、準確性及完整性不負任何法律責任。

相關話題

收藏此文章
  • Facebook分享
  • WhatsApp分享
  • Line分享
  • 複製連結

發表評論

{{commentText.length}}個字
全部評論 {{comments.length}}

作者最新文章

更多美食文章推薦