2016.2.28 DAY 1 澳洲黃金海岸自駕遊(天堂農莊、天寶林山步行街、衝浪者天堂海濱市場、FOUR WINDS旋轉自助晚餐)

哈,好開心啊,估唔到我竟然有第三次機會去澳洲,

不過對我來說,依然都是好興奮啦,因我第一次去是2003年和第二次去已是2005年了!

而我最大收獲係香港機場出發果晚比我野生捕獲真。何國榮,

原來佢都係同我地同一班飛機去澳洲喔,太巧合了吧!

我地今次選擇了座澳洲航空,時間是香港晚上7:15起飛,

去澳洲時間是當地早上6:10,而澳洲是和香港有時差的,會快香港2小時喔!

出發前準備:

*如果是香港居民的話,出發前緊記要先網上簽證啊,網上簽證是即簽即批的,

網上VISA付錢後,你會即時收到佢地個確認電郵喔!

網址:https://www.eta.immi.gov.au/ETAS3/etas

澳洲的太陽是非常毒,緊記帶足夠的防晒液(防晒度數愈高愈好)和太陽眼鏡!

澳洲一早一晚的氣溫較涼(大概只得20度),而中午就會較熱(30-32度),

所以最好帶定件薄薄長袖外套啦!

WIFI蛋,我就租用了CRAZYEGG,可以係香港機場取/還機,但我覺得位置不夠方便,

要特登行去萬豪酒店取/還!

直航座左9粒鐘飛機,終於落飛機啦,深呼吸澳洲第一啖空氣,

熟慮的味道,係啦係啦….呢陣就係澳洲的空氣啦,感動!

我好好彩係飛機度都叫做訓過下覺,都訓到2-3個鐘,

但望下個鐘,當地時間早上6點,而香港只係零辰4點咋,

個頭仲暈暈下,個靈魂都唔知飛左去邊了XD!

因為我一早網上BOOK左車,我就選擇左係澳洲布里斯本國際機場取車和還車,非常方便!

租車網址:http://www.rentalcars.com/?affiliateCode=return&adcamp=return

而我們的租車公司就是EUROPCAR,即是綠色牌的那間公司,

租車公司地點非常易找,因為機場大堂不是很大,在右手邊一望就望到了!

*所有車入面都會有個高速自動收費(auto toll),所以大家可放心關於高速收費的問題,

&事前職員會先要求你用信用卡比左按金先, 到交車時就會在你張信用卡扣返d高速自動收費費用!

所以每當去到收費位時,就會聽到響聲的,一響就代表已收費了!

GPS,我在BOOK租車時係網上順便BOOK左,但佢地個GPS真係唔多識用,

因為唔似日本咁方便直接輸入電話號碼就得!因為佢地要輸入城市、街名、街號,

有時真係要靠埋電話GOOGLEMAP先得,但如果你識用大多數都好準的!

雖然我地已唔係第一次自駕遊,但就係第一次租4驅車玩,超興奮啊,我超鐘意四驅車架!

一黎因為澳洲多高速公路,我地去的地點都又較遠,所以揀左部高身小小的車就較好

,但4驅當然就食油D,好彩澳洲D油唔算貴,打爆一缸油只係$40多澳元!

&大家都會注意問的是,停車場使唔使錢同貴唔貴,我可以好大聲咁講,

澳洲當地絕大部份CAR PARK都是免費唔使錢的!

*注意:如果大家是選擇自駕遊的話,緊記出發前要去申請國際車牌啦,一定一定要的!

第一站:天堂農莊paradise country

由係布里斯本機場去GOLD COAST係唔塞車的情況下只需1小時車程就到了!

因為我有屋企人住係澳洲GOLD COAST,所次今次全程可以慳返一筆酒店錢啦,hahaha~

而係GOLD COAST出發去天堂農莊只需30分鐘車程就到了,所以非常快的啦!

因為第一日我地3個都無乜精神,大家都仲迷下迷下,係極度唔夠訓的情況下,

我就選擇左個近近地的天堂農莊,一次過滿足3個願望,袋鼠和剪羊毛&樹熊,

重點是,價錢又平好多,去澳洲都係為睇袋鼠同樹熊姐,我覺得就唔需要去動物園睇咁貴!

 

比完入場費後,大家可以再另外付費去抱樹熊、座馬車、淘金等等

我萬萬都估唔到,收銀員是講普通話的,哈…..對我這個英文不是很好的人來說,

簡直雙眼發光啊!XDD

有非常清晰的路牌比大家選擇去邊先!

不過其實我地都係亂咁行,因為入面不是很大,路非常易行的!

這是吃自助餐的地方!

澳洲真係好舒服,地方超大,人又不多,空氣又好,

重點是我今次去的地方大多數都是當地人才會去的,不會見到太多旅行團~

人地D馬都大隻D….XD

雖然我樹熊都抱過,都已經見過3次了,但都係覺得佢地超可愛啦~~~~~~~~~

哈,比我捕捉到隻樹熊食野啊,CUTE~

講得做農場,當然有其他動物啦!

有2隻可愛小豬仔!

我都係求其係地下執D草餵D羊咋XD~

好活躍!

有無咁肚餓啊,一次過衝晒4隻過黎…XD

如果大家唔怕焗的話,睇剪羊毛都是重點來的!

講解員都幾搞笑啊,又會請D觀眾上台玩!

 

 

哇….剷完毛毛舒服晒!

而澳洲最出名的就是羊油護膚品喔,不過非常唔適合香港用,

因為太油黏啦,香港天氣又太潮濕了!不過如果非常乾燥既地方用就較適合點!

救命,當日好曬啊,不過好彩曬得黎是乾燥的,所以唔會出汗!

搞到D袋鼠隻隻都唔郁,XD不過比著我都唔肯郁啦,咁熱!

如果無野食餵,D袋鼠係唔會自動行埋去你度既,

因為呢度就唔同動物園,D袋鼠數量不是太多,只有數10隻,

所以如果想佢地自動行去你度,就要比錢買糧引佢地啦,

不過我好快就成功引左2隻出黎~XD…..

老公係咁話佢地D毛好滑,放心…佢地絕對唔臭的!

佢地食野食得好溫柔架,只要將糧食放係手心便可,大家就可以放擔去餵佢地啦!

呢隻袋鼠好老了,大家要溫柔D摸佢地啦!!

明明自己都已經唔係第一次睇袋鼠了,但唔知點解都係咁鐘意睇動物XD~

第二站: 天寶林山步行街tamborine mountain gallery walk

再由係天堂農莊去天寶林山步行街車程都係只需30分鐘,

近近地,都是一個不錯的選擇,畢竟都是第一日,等老公同朋友熟練下澳洲D路先!

其實我地都諗住上埋山架,點知落雨喎,所以就放棄左上山,

就直接係下面行下步行街算,條步行街不算好長,但周圍都好多餐廳同小店,都幾特色既!

 

 

入了間賣酒的店,入面D酒我勁想買返香港擺,超多選擇ar!

重點是,有粉紅色既酒賣,但最後都是放棄了,嗚~~~~~

因為天氣唔好,又落緊毛毛雨,所以這條街都不是影得太多相!

行行下,肚又開始餓,又無乜精神,但餐廳都幾多選擇的情況下,

比我誤打誤撞入左間幾好的CAFE SHOP!

因為我見到個餐牌寫有BIG DAY breakfast嘛,即入!

餐廳門前會見到周圍都好7彩賓紛架,人都醒神D!

入面周圍都好7彩的,而且餐廳周圍都是樹木,座係度D涼風吹吹下,差D就訓著!

老公因為尋晚係飛機極度睡眠不足,呢日D相有9成就是我本人負責影的,

佢已經眼訓到,餐牌都唔望,淨係話想食意粉後,就訓左係張凳度了!XD

裡裡外外的擺設好明顯都花了點心機架!

仲有朱古力賣添!!

我亂叫了杯牛古力雪糕凍飲…XD

我幫了老公點的PASTER,佢好滿意,話好好味喎!

我都試左,又真係幾正!個燒茹都好正!

我點的big day breakfast!

因為我好肯定外國的全日早餐唔會差得去邊,所以我好放心咁叫左個黎食!

煮蛋都有好幾個選擇的,有蒸、炒、煎!

朋友仔叫的,睇樣都覺得正!

我地3個都好滿意呢間餐廳啊,大家有機會黎呢度的話,可以考慮選擇呢間袈,

真心無介紹錯,老闆又nice,知道我地英文唔係話好叻,佢都特登講慢d就我地,

哇….我當場放心晒,只要講慢d我基本都聽得明,一講得快,我真係聽到耳都側埋~

周圍好多紫色花啊~

因為當日係假期,搵車位都幾難,所以就渣左去遠小小先搵到車位泊!

點知就係我地停車的位置的斜對面,比我發現左個影靚相位!HAHA~

第3站:

衝浪者天堂海濱市場surfers paradise beachfront markets

唉,激死,係天寶林山d天氣好唔穩定,時落雨時太陽,

因為部大機唔可以掂到雨,所以只係留左1個鐘左右就走了!

而由天寶林山步行街渣返去 gold coast 衝浪者天堂海濱市場的話,

係唔塞車的情況下,1小時左右車程就到,因為係渣返去gold coast條高速係非常容易塞車

的,大家要注意囉,最好就盡量避開返放工時間啦!

我最鐘意行跳蚤市場啦,不過這裡好像特色不多,有點失望!

因為咁岩係星期六,我又唔想第一日大家太過辛苦,所以去行下當見識下啦!

 

 


 

黎到gold coast,點可以唔係沙灘影相呢!

這裡對上一次來時,已經是2005年了,但這次來的感覺已經又同左,

再來多次,依然都覺得d好鬼正,d沙好滑又幼,沙灘又長!

不過依然都係好鬼大風,吹到頭都顛…XD

太陽已經開始落山了,所以就順便跟住再行埋這裡的大街,正正就是在沙灘大門牌的對面

這條大街是人流最多,品牌最齊的地方!

信不信由你!BELIEVE IT OR NOT~

好似好好味咁!!

COTTON ON~老公係度買左條減價貨$5澳紙既沙灘褲,出奇地竟然有佢碼!

好得意啊…有好多腳啊………..

係GOLD COAST買UGG絕對唔難搵,因為總有一間係你左近!

D分店多到,真係行一條街都可以有2-3間!

我當然唔執輸,最後都買左對返香港,哈….返香港隔2日後凍到可以著到啦!YEAH~

第4站:

FOUR WINDS旋轉自助晚餐

多謝你倆公婆的好意,謝謝你們的晚餐!

因為我同呢個表姐都算幾FD的,今次好彩多得佢幫忙,

家中有多出來2間房,我地才可以有免費住宿,同埋有些景點都是她幫忙BOOKING的!

因為我D親戚全部都係晒澳洲咁滯,我對上2次黎澳洲都係住足2個月先返香港,

真係住到唔想走!

 

 

This entry was posted in 澳洲. Bookmark the permalink.

6 Responses to 2016.2.28 DAY 1 澳洲黃金海岸自駕遊(天堂農莊、天寶林山步行街、衝浪者天堂海濱市場、FOUR WINDS旋轉自助晚餐)
  1. danieltang22 says:

    您好,康夫人!!
    請問泊車貴嗎? 由其我會在gold coast幾日、布里斯本幾日, 還想楂車去悉尼,但我完全未去過澳洲,有d擔心!! 我自己日本就楂過好多次車,經驗就很多的,只是澳洲怕泊車。謝謝你!!

    • 康夫人 says:

      hihi,唔好意思,遲了回覆!去gold coast這邊的話泊車問題完全不難找,基本上都有好多車位,有時遇上某些日子,有些停車場還免費泊車的!而我去了有些景點通常都是不收停車場費用的,有好大地方免費泊車!另布里斯本我只去了1天,我去了市中心,但停車場費就非常貴了,我們只泊了大概2個鐘差不多已要100元HKD,所以要看看你去那了!希望幫到你!

  2. chimama says:

    您好! 我就快要去黃金海岸玩啦, 見到你自駕遊之旅好正, 想請問下, 係黃金海岸揸車困難嗎? 會否太多車? 平時我甚少揸車, 係生秀牌黎, 但見搭車比較麻煩, 同埋自駕遊又唔貴, 所以想試下..

    • 康夫人 says:

      您好,新年快樂!如果你只係係黃金海岸果區自駕的話,渣車的話都不算太難的,路面好闊,同D人都非常禮讓的,你可放心=]。但如果你會去布里斯本玩的話,果邊條高速就比較多車的了,和塞車機會較多,要小心點。祝你旅遊愉快

  3. Tracychoy choy says:

    你好想問問有關租車GPS 是否可以用自己wifi google map? 另外我見你用 crazy waiting ok 嗎?
    Retalcar 租車,我見比其他公司較平,會否去到很多 費用要再加?因為我見個全保險是購買的,)那是否直接在 rental car 網站購買,還是到所選擇的車行才買? thx so much ~ I like your post show me a lot of idea to play

    • 康夫人 says:

      HI~
      謝謝支持喔!
      我建議最好租埋gps,因為有2手準備嘛,澳洲的gps超準的(如果識用的話XD)。另外,google map是有機會當你去駕高速公路的話會跟唔上,我自己是隱陣起見會再用google map睇一次路。

      crayy egg wifi蛋,都用到半日既,但都就要係車度差電,但而家市面上都好多租蛋公司選擇既!另外,我再有個選擇給你,我11月頭去完日本旅行,用了維訊租蛋公司,https://visondata.com/index.html,這蛋用左大半日都仲有電,而且係無限上網!

      我是直接在rental car租車網租車的,這公司有好幾間租車公司選擇。基本上租車一定要買全保,以防萬一真係有起事上黎都唔使煩,去旅行自駕呢樣唔可以慳錢。

Comments are closed.