Category Archives: 湯水

✤坐月✤ 有奶奶照顧的坐月! (比個讚❣)

女人一共有三個體質轉變的時期~ 第一個是青春期, 第二個是懷孕期, 第三個是更年期. 想之後有更好的體質, 一定要好好掌握產後的坐月時間!! 一來分娩時所消耗的體力、傷口, 真的令媽媽元氣大傷~~ 這時可利用坐月來補一補!! 可以令身體復原, 同時藉由休息讓身體器官、氣血筋骨恢復健康~~ 甚至更勝從前! 兩次坐月我都無請陪月, 都是由奶奶一手包辦! 真係非常厲害~ 湯水、代茶、午餐晚餐都準備好!!! 還要幫我照顧大女, 好讓我可以專心湊細細佬同休息~ 所以, 係媽媽group中其他媽媽對自己奶奶的抱怨文, 我都有點幸幸然~ 還好, 我有一個好奶奶~~ XD 題外話, 反而, 我媽根本不懂煮飯, 更不懂坐月這回事& … Continue reading

Posted in 健康養生, 湯水, 烘焙, 食療 | Leave a comment

♥孕媽媽♥ 順產後的坐月調理~ 王朝滴雞精!

  今次第二胎,我都是順產的喔~ 其實沒想像中可怕,可能我算是比較順利的一群吧XD 加上第二胎進程比較快,沒有第一胎的慢性折磨⋯⋯ 下回再說一說政府醫院的順產記吧! 出院後,開始正式在家坐月~ 基本上沒特別需要都不出門了⋯⋯ 個個都話坐月坐得好,調養好身子,補足元氣,就有一種重生的感覺喔! 畢竟產子都花了孕媽媽太多的體力跟元氣嘛! 懷孕時加入了同月EDD的孕媽媽群組, 三不五時都互相交換資訊同進度, 我發現跟三年前懷孕時多了很多不同的好物~~~ 就是滴雞精!!! 一開始我都唔知咩黎, 仲以為係雞精果類黑蚊蚊又難飲既野⋯⋯ 錯晒! 滴雞精係不加水、不加色素、不加防腐劑、不油膩、完全保留雞隻營養的補品! 跟雞湯同雞精 … Continue reading

Posted in 湯水, 食療 | Leave a comment

[鰂魚涌.食記] 極足料極豪華既魚湯湯飯 @ 鯛魚魚湯專門店

魚湯湯飯不是新鮮事, 但真係未食過好似今次咁, 極足料之餘又極豪華既魚湯湯飯!! 位於鰂魚涌的鯛魚魚湯專門店~ 絕對令人一試難忘! 主打其人氣鯛魚魚湯, 奶白色的新鮮魚湯, 入味又鮮濃, 不加味精! 健康有營養, 怪不得平日都100%入座率~~ 日式風格門口~ 入到去都好日本風, 除了2-4人檯外, 最內仲有大檯架! 超多人來吃東西呢, 由我們入座到離座, 都是滿滿的狀態!! 就知佢真係好受歡迎~~~ MENU, 除了主打的魚湯湯飯之外, 仲有湯烏冬、拉麵、定食, 小吃等等! 選擇都好多, 仲要樣樣都好吸引添! 我們第一次來, 當然要試左必吃之選先啦! 就係用上豪華食材的湯飯~~ 皇帝蟹腳海膽湯飯 $168 跟圖 … Continue reading

Posted in 健康養生, 日式菜, 湯水, 特色餐廳, 食材, 香港 | Leave a comment