Category Archives: 香港

[銅鑼灣.食記] 高級日本料理。道鮨

香港近年興起去食Omakase, Omakase即是廚師發辦~~ 是對廚師的一種信任,由他來為你挑選最優質、最時令的食材! Omakase早期在香港是全日本人處理, 價位很高呢~小女不才,沒太大本事去吃~ 至近年價位有下調的情況! 所以我們這些小小偽中產也可以去品嚐一下了! 和風木系設計,是傳統高級日本料理的風格! 平實簡樸,令人更期待源自日本的新鮮時令原味~ 當晚道鮨也是滿座, 建議大家記得預先訂位! 餐具簡樸,以花作點綴。 每位也有暖毛巾備用。 蟹籽蟹肉柚子酢沙律 $90 比想像中要來得大份! 上面是滿滿的蟹籽蟹肉, 底下是非常新鮮的青菜,連SUPER FOOD冰菜都有! 爽脆非常~~ 配上柚子酢,是好開胃的 … Continue reading

Posted in 名人食堂, 商務接待, 情侶約會, 日式菜, 時令, 特色餐廳, 知己聚會, 香港 | Leave a comment

[西環.食記] 肥美生蠔配白酒無得輸

今次又來到西環開餐~ 大家都知而家銅鑼灣都淪陷咁滯㗎啦, 早前又有SOGO thankfuk week…… 我哋幾個人又唔想咁迫所以決定搭多幾個站去咗西環食飯! 其實西環而家多左好多又新又靚嘅西餐廳! (可能係我而家先發現到XD) 都好適合情侶又或者朋友聚會~~ 講緊既係CAFE2,我都係經朋友推介來食的! 一入到來就覺得好有情調好舒服! 坐低未睇MENU就比呢個promotion吸引左! $88任飲紅白酒!!!!! 再加生蠔都係+$18咋!!!! 唔好講笑,即時來一ROUND先~~~ 平時去食西餐,開一支紅白酒其實都唔平, 講緊係二百幾蚊一支HOUSE WINE,或者五十幾一杯, 依家每 … Continue reading

Posted in 意大利菜, 知己聚會, 美國菜, 香港 | Leave a comment

[西環.食記] 寒冬下要食辣蟹 @ 百味鮮

而家好少出街食飯喇! 一來要湊小朋友, 二來家中請左姐姐, 無理由唔煮飯架嘛XDXD 但今次朋友生日, 所以就一行四人去了慶祝食飯!! 去了西環的海鮮小菜館 – 百味鮮~ 自從通車後, 西環食飯真係幾好~ 人又少D, 餐廳又不太貴, 食完又可以行下海旁~~ 同去銅鑼灣車程差不多之嘛~~ 舒服好多呢! 好了, 說回這間小菜館, 百味鮮! 真的是做街坊生意, 款式多, 味道好, 仲要價錢合理!! 餐廳又清潔~~ 先上小菜, 涼拌青瓜 $38 非常爽口, 作為開胃菜醒醒胃! 杞子豬潤浸菜芯 $68 配老火上湯, 出來效果好正! 自家海苔炸豆腐 $68 勁香口~ 超級熱, 要小心食! 豆腐好嫩好滑! 配上海苔 … Continue reading

Posted in 中國菜, 家常小菜, 香港 | Leave a comment