Category Archives: 知識

我們的口罩日常 + 口罩規格小分享

#我們的口罩日常 #口罩小分享 做人阿媽, 真係唔簡單! 而家個個都化身為口罩專家同化學研究生, 媽媽谷之間除左撲物資外, 就係互相交流物品既規格, 口罩要點先為之好, 漂白水既比例, 消毒產品含有多少酒精, 不同規格濕紙巾的用法…… 務求比到家人最好既保護!! 短時間內, 個個媽媽都level up, 係呢個不合常理既社會(或政府)逼著我地急速成長同自救!! 可悲嗎?? 很可悲!! 但, 我們, 香港人, 總是可以自救的!! 要記住: 「沒有不停的雨,天一定會轉睛。 互相爭就不足,互相分就有餘。 」 物資夠用就好, 有多就分給別人喔~~ 小總結一下家中的兒童口罩種類, 來個小分享&#82 … Continue reading

Posted in 個人, 健康, 其他, 家居, 湊仔經, 知識, 親子 | Leave a comment

★牙醫都讚我牙齒健康!推薦大家用水牙線!★

年尾又係時候做返個牙齒檢查同洗牙啦~ 我年年都會做架,咁先可以保障牙齒健康嘛! 因為我以前就係懶,結果蛀左大牙搞到救唔返, 自此之後,我都提醒自己要好好愛護牙齒~ 今次睇完牙醫,比醫生讚我牙齒非常乾淨,連牙石都少左, 即係又輕一口氣~ 同大家分享下,平時既護理3步曲啦: 1) 早晚刷牙就一定要做架啦! 2) 吃完野一定會用清水漱口,防止食物殘渣留在口腔! 3) 定期在家用水牙線清潔牙齒同牙縫! 好多人就係做少左第三步,用水牙線, 其實用過之後,真心要推介比所有朋友~~ 我自己用既係 Oral-B 無線水牙線, 呢款係新款添,舊式既係有線, 當然無線更方便啦! 不用長期插電,洗手盆附近無電制都唔需要擔心。 點解要用 … Continue reading

Posted in 個人, 健康, 知識 | Leave a comment

[學習日常] 圖書館免費上堂!

自從做了全職媽媽, 日日都有好多時間對住仔女, 無理由大家全天候在家你眼望我眼架嘛XD 開始會周圍搵D野比佢做, 上堂、PLAY ROOM、行商場都唔可以成日去, 所以我就去圖書館搵節目比佢! 唔知家長們知唔知, 圖書館除左借書還書之外, 其實有一個好岩4-10歲既兒童故事時間! 係1小時左右既說故事書時間, 在圖書館的活動室內上堂, 大約每堂有20個小朋友左右, 有職員講故事書,仲會有小勞作做! (註:家長不可以陪同入內) 丁丁上過幾次,次次都好開心~ 有得聽故事又有得做手工! 另外,也有英語故事時間: 是講小貓去旅行, 有不同主題架! 上次丁丁聽左關於日本同英國~ 會簡單介紹不同國家既特色! 日本既手工有日本 … Continue reading

Posted in 家居, 知識, 親子 | Leave a comment