Category Archives: 活動

[遊樂小記] 葵涌Party Room @ Amomo Party Planet

又來到分享playroom環節! 原來呢間同我上次果間係同一棟大廈! 當日丁丁一放學就去左玩~~ 天氣咁熱,留係playroom嘆住冷氣玩就最正 Amomo 地方又大又光猛,落地大玻璃採光度高,下午來玩好舒服! 加上有好多唔同既玩具、車車、小型攀爬設施、波波池、滑梯⋯⋯ 小朋友絕對可以放足電!!! 媽媽們又可以傾個夠本XD   場地闊落光猛! 好多車車同馬仔,唔使爭! 仲有小型的爬爬設施,好岩大小小既小朋友! 點可以無小女孩最愛既煮飯仔同化妝檯!!!XDXD 小型千秋,3歲都仲玩到~ 放足電後,阿媽我要搬米咁搬佢返屋企 累死人喇! 但可以成日帶佢去玩,做全職媽媽都係值得的!!! Amomo 呢個 playroom … Continue reading

Posted in 活動, 消閒, 親子 | Leave a comment

[遊樂小記] 611 BB party room

611 BB party 慶祝大家既小寶貝一歲生日, 辛苦晒book場、訂蛋糕、訂佈置、仲搵埋攝影師幫我地影家庭相既媽媽~ 當日真係超開心呀!仲有個小型爬爬比賽 BB們玩到斷晒電,個個都好開心 分享返我之前同媽媽們的party場地先! ✅ 場地光猛,有大大片落地玻璃,影相靚,空間感大增 ✅ 好適合一大班BB開party ✅ 有波波池、大量車車、煮飯仔、小千秋、足球龍門⋯⋯(仲有充氣彈床、但我地無開黎用) ✅ 有育嬰室,可以餵母乳換片等 ✅ 可自攜食物飲品 ✅ 乾淨整齊 ⚠️ 場內無洗手間,要出去用大廈的洗手間,雖然無咁方便但都幾乾淨 ⚠️ 距離地鐵站有啲遠,推BB車會經過少許樓梯 ⚠️ 玩具大部分適合BB至6歲小 … Continue reading

Posted in 活動, 消閒, 親子 | Leave a comment

[[EVENT]] 淘寶網。雙十一前哨戰: 萬聖節WE嘩鬼叫派對!!!!

好開心出席了淘寶網舉辦的”雙十一前哨戰: 萬聖節WE嘩鬼叫派對”!!!! 提早少少感受下HALLOWEEN氣氛~ 話晒今年我都係無得出去玩架啦~~~ >.< 說起淘寶, 小女都有4-5年年資lu!! 真的有段時間是淘得  超。級。瘋。狂。!!!!! 那就是結婚那段時間啦~~ 很多DECO、物資都是淘回來的~~ 連post-wedding的短婚紗也是淘回來拍照, 呵呵呵!!! 而家就每次轉季淘一轉就算了~ (老公, 我有收歛一下喇…) 說回這個淘寶pa, 佈置得很有心思喔!!!! 還準備了小道具小點心給各位blogger~~**!!! 都說了是派對, 當然有遊戲環節 … Continue reading

Posted in 活動 | Leave a comment