Category Archives: 其他

♡♡(◍•ᴗ•◍)ゝ運動風藍芽耳機入手~ Sudio TRE♡♡

秋天又是敗家好日子!! 今次入手了Sudio新的運動風藍芽耳機 – TRE! 真係好喜歡Sudio的耳機~ 北歐風, 非常時尚優雅der~~~~ 就算在煩悶生活中, 也可以享受簡約舒適的日常item! 今次的Sudio TRE 是由Sudio的獨家設計師 – Mats Wallsten 所參與的第六個耳機研發項目~~ 我選的是粉紅色+玫瑰金的設計~ 好多時上網買粉紅色的產品, 來到都會有色差, 有時更會買到cheapcheap粉紅色… (我想女生們都會知道什麼是cheapcheap粉紅色XDXD) Sudio的粉紅色絕對是女生都為之喜歡的那種, 粉嫩又高雅的那種喔~!! 仲要加 … Continue reading

Posted in 其他, 手機 | Leave a comment

[親子.21M] 親子裝, 童心大爆發!! 香港本土品牌SIGEMA萌爆精品~~

哈哈~~ 我手上的手機殼跟水樽是不是非常CUTE CUTE呢~~~ 我發現自從有了丁豬後…… 本小姐的風格開始偏離了平時的歐美風、偽文青風了!!!!!!!!!!!!!! 開始為丁豬添置不同的萌爆小物, 也同時令到自己潛在的童心又跑出來了!! 我老公常對我說:「跟本你就是用丁豬來做擋箭牌, 是自己想要, 是不是? 是不是?」 咦, 我都只不過是想跟她一起親子裝嘛~~ ((扭扭)) 在朗豪坊的SIGEMA旗艦店就完全滿意了我的童心!!! SIGEMA 創辦人秉持著推動原創設計及推廣文化交流的理念, 將世界各地新鮮創意及趣怪可愛的插畫作品意念及訊息, 化身品牌文創商品帶到香港,再透過不同平台向公 … Continue reading

Posted in 其他, 親子 | Leave a comment

★想變就變, 粉紅色頭髮唔洗漂就有! JANET Q 變色髮蠟★

上星期去了赤柱玩了半天~ 超好天氣!! PO相上facebook, 比人發現我個新髮色~ 是不是很夏天呢~~ 粉紅色的頭髮!!!!! 朋友問我係咪又去漂染? 我上個月才漂過一次上紫色, 雖然已經甩左色, 但仲未敢咁快就去再漂! 頭髮會頂唔順架!! 今次, 我係用左EJG JANET Q 澤妮官 變色髮蠟~~~ 就係呢一盒啦! 佢其實係一次性的染色髮蠟, 好易上色! 而且清洗方便, 用普通洗頭水就可以沖走所有顏色!! 好岩貪新鮮既我呀~~ 本身頭髮只係啡色, 底下一層有漂過, 所以再淺色少少~ 長髮內捲, 用電捲棒再捲出少少曲髮, 上色後會更明顯架! 之後就將變色髮蠟直接放在手上推勻, 再塗上頭髮上~ 可以用抓、轉 … Continue reading

Posted in 其他 | Leave a comment