Author Archives: Kan夫人

[敗家情報] 童裝大減價, 兩折咋!! 過年前瘋狂購物啦~~

我成半年無淘寶喇!(掌聲) 星期六就大年初一! 但我仲未有新衫~! 人越大越老套,新年買新衫,而家竟然想買大紅大紫 真係唔認老都唔得喇 哈哈哈~ 我尋日就去左GAP睇睇 真係要同大家分享!!! GAP 特價折上折呀!!! 本身已經做緊sale出橙牌, 而家仲全部黎多個50%off~ 橙牌再半價, 係咪想迫死人先? 童裝折上折之後: Tee/長袖衫 $24 衛衣 $39 褲 $39 裇衫 $49 連身裙 $74 厚褸 $124 基本上, 係原價既兩折左右!!! 未幫小朋友買衫過年? 係時候入手喇! 我都忍唔住買左4件童裝, 都係$11X咋!! 真心抵到一點~ 去相:::: 男童女童都有, 12M-5Y最多款 如果唔 … Continue reading

Posted in 其他, 其他, 衣著穿搭 | Leave a comment

☆大阪親子遊☆ 大阪24小時超市 “玉出” VS “Foodium”

** 開首說明, 因為我們是住在長堀橋站, 所以在搜尋購物點時都是偏向近我們住的地方喔! 如果你也是住在長堀橋站, 非常推薦去以下兩個24小時超市~~~ ** 去旅行時別人跑去購物中心shopping, 我就最愛去超市行街街! 哈哈~~ 無他, 一個小師奶就是愛跑超市~ 而且超市有好多美味水果同零食飲品酒水, 當手信也好, 當晚上宵夜也好喔! 24小時營業, 根本是遊客福音添~ 可以玩完一日景點回去才行一轉超市!! 慢慢採購完直接回酒店!! 所以, 我分別兩晚(還是三晚?), 都是玩完景點, 最後一站到超市購物~! 近民宿/酒店是很重要的! >>> 玉出超市 周防町店 <<< … Continue reading

Posted in 日本 | Tagged , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

★淨腸排毒。全清ALLKLEAR高纖粉★

好多時我地都會聽老人家講 食多D菜呀! 多纖維呀! 對身體好呀! 但食極都唔夠我飲一包全清ALLKLEAR​咁多~ 全清ALLKLEAR​係我呢排飲緊既淨腸排毒高纖粉! 一包全清就等於了五大碗蔬菜既纖維量~~~ 好岩我呢D平時多肉少菜既人… 要知道香港人好多時都會易出現腸道問題同病症, 因為多肉少菜又缺乏運動的都市生活, 會令身體難以消耗食物能量, 好易積聚過多毒素在體內! 而全清ALLKLEAR就可以幫我排走腸道內日積月累的毒素, 淨腸排毒! ALLKLEAR高纖粉純天然成分, 含有大量維他命及豐富水溶性纖維!! 除左可以提升新陳代謝能力之外, 更會經消化系統進入腸道後, 觸及腸道罅隙間積結的陳年宿 … Continue reading

Posted in 健康瘦身 | Leave a comment