[遊樂小記] ICC 觀景台 + Brunch, 悠閒親子樂!

早前見到朋友一家三口去左SKY100玩,影出黎既相好靚!
就同老公提議,不如我地聖誕前夕都去玩啦~
去旅行成日都會去觀景台睇景色,
反而香港的ICC觀景台我地又真係未上過 。
襯住節日氣氛濃郁,就留港做一日小遊客!

通常去觀景台,我都會建議日頭去,
因為採光度好,可以遠望日景,
影出來既相張張都靚!

SKY100觀景台入便的 Café 100 就是由SKY100與Ritz-Carlton聯手開設的!
質素當然非常有保證!
Ritz-Carlton 的 High Tea Set 相信香港女生都一定去食過~
靚景靚食物,打卡一流,但超難BOOK位,又超超超難BOOK到窗邊位~
所以!!!我非常建議大家去 Café 100 ~~~

再睇落去你就知值得一去~

先坐上SKY100的電梯,只需1分鐘就上到去100樓的觀景台,
入到去,可以360度鳥瞰全港景色!


ICC係世界十大最高的商廈之一喔~~~

我地果日天氣非常好,
又唔算好多人, 可以慢慢影慢慢睇~

影左陣靚相, 我地就去了Café 100,
Brunch都係超級豐富的~~
餐廳走簡約風,沒有華麗的裝潢,
但有無敵大靚景!!!


呢個位睇風景靚到爆炸!!!!

好了,brunch先來一盤非常精美的前菜拼盤:

有鮮奶藍莓纖穀脆麥片、煙三文魚、煙火腿、意式肉腸、蔬菜沙律、意式煎蛋配三文魚子和果醬低脂乳酪,
比我平時的早餐豐富10倍, 哈哈!

小朋友當然愛吃脆卜卜的麥片, 再加埋藍莓, 牛奶, YUMMY!

每個set除左有Coffee / Tea之外,
更有多一杯Designated drink添~~
可選Bloody Mary / Sunrise Dazzle


等我又chok下先XDXD

之後主食可以三選一,
美式班尼迪克蛋配香脆煙肉,
經典大蝦意粉伴上新鮮熬製的香滑龍蝦汁,
鮮雜果窩夫配香濃北海道牛乳雪糕.
我地就選了以下兩款:

美式班尼迪克蛋配香脆煙肉
Eggs Benedict 好好食呀~~
流心蛋黃配咸香煙肉, 好夾~~~


龍蝦汁大蝦意粉
龍蝦汁絕對足料製作! 大蝦新鮮彈牙~
我好中意呀!

最尾餐飲, 我地都點了泡沫咖啡~

有Cafe100字樣添~ 好旅客呀! 哈哈!!!

我覺得ICC觀景台都好岩親子半日遊, 可以舒舒服服咁影下相食下野,
餐廳又kids friendly,
有high chair 同 兒童餐具,
洗手間有齊換片位, 帶BB去都OK!

如果唔趕時間, 留到睇日落都得架, 唔會趕人走~~
非常之好~~~


有指示日落時間~


慢慢影靚相無人理~XDXD


多個打卡位比你玩~
這白雲有好幾個的,好可愛~~


觀景台也有不少互動資訊,介紹香港特色,
丁丁表示有興趣~~


還有一區是AR體驗,另外付費的,
我地無玩呀,但覺得都幾特別~~

呢日,我地玩得好開心,又食到餐非常有質素的brunch,
好岩一家大細輕輕鬆鬆玩半日!
天際100 成人標準門票一張正價要$188, 而家連埋brunch只係$468.
平過去Ritz-Carlton Cafe 103食TEA SET!
兩邊都去過既我, 覺得觀景台Weekend Brunch 真心抵~~ !!!!!

Weekend Brunch 套票:
https://sky100.com.hk/zh-hant/special-offers/cafe100-brunch/

如果不買套票,也可只買觀景台門票,
上到來,單點也可以的,
價錢也不算太貴,MENU如下:

聖誕SET:

Café 100 by The Ritz-Carlton
網址: https://s.openrice.com/QrbS0Ezy1m0地址: 尖沙咀柯士甸道西1號環球貿易廣場(ICC)100樓天際100香港觀景台
電話: 22632356

* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)

Kan夫人。生活雜記

歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

This entry was posted in 九龍, 好去處, 特色餐廳. Bookmark the permalink.