[成長日記] 將學習放於遊戲~認字卡~

我不嬲都話自己係佛系媽媽,
無特別去教小女丁丁要學生字或英文,
個人認為佢返學讀書老師會教架啦,
我留多D時間同佢玩好過XD
自從佢讀左幼稚園N班後,
幼稚園都有派左好多認字卡比我地,
建議我地日常都可以同小朋友多講多看,
我一路都放埋左一邊,
記得時才拎出來同佢一齊讀下,
但因為唔常用,我覺得好似有點浪費,
尤其朋友都轉送左好多比我⋯⋯
我有成堆認字卡喔~~~~(掩面)
所以!!!
把心一橫,都係將認字卡放在當眼處,
咁就會時不時見到~~~
我特登買左呢個掛布:
專門放認字卡!
可以放到五行,
仲要超級FIT SIZE!
呢個掛布,當然又係來自偉大既淘寶啦XD
常用既認字卡:
幼稚園派的,有中文名詞:

英文名詞:

圖形、數字、顏色:

朋友家人轉送的認字卡:

呢款有埋拼圖設計,可以多元化少少,但唔見左就好麻煩XD

平時點用,我當係小遊戲咁玩咋:
1) 尋找
我講一個生字,丁丁要搵返出來,有時我會扮同佢鬥快~
2) 配對
將同顏色既組合,又或者同類型既組合,好似紅色既物件、吃飯用的餐具、公園見到既野、食得既野⋯⋯ 咩都得,你會發現佢地平時觀察同記得既野係好多好多!
3) 說故事
認字卡以故事形式去表達,有趣好多架
由於丁丁仲細個,多數都係認圖案,詞語生字未認到,
但慢慢玩玩下,接觸多D,有興趣多D,
唔會抗拒學習呢個必經過程,
希望丁丁遲下會學得又快又開心啦!
最緊要佢可以享受學習,
愉快的學習心態是好重要的喔!!!

三歲半的丁丁,
越來越多嘴同愛痴人~~

* * * * * *

丁丁日常:
[育兒有感] 電子奶咀 定 與時並進
[成長日記] 3Y3M 分床訓, 達成! (加淘寶小分享)
親子小時光~ 一起共讀的樂趣!

This entry was posted in 親子. Bookmark the permalink.