Monthly Archives: 五月 2017

[簡太廚房] 光波鑪食譜 – 香蕉戚風蛋糕 (無泡打粉)

又來光波鑪食譜分享啦~~ 今次是好香好香好香的香蕉戚風蛋糕!!!!! 我由細到大都好喜歡食香蕉蛋糕架!! 呢個食譜唔難整~~ 仲唔使落baking powder添~! 所以小朋友食都好放心~~ 材料: 已起黑點香蕉 – 1隻 低筋麵粉 – 80克 蛋黃 – 3個 蛋白 – 3個 砂糖 – 40克 + 10克 菜油/牛油 – 35克 牛奶 – 45克 鹽 – 少少 雲喱拿油 – 少少 (如沒有, 可不加) 檸檬汁 – 少少 (如沒有, 可不加) 以上材料可做 9″長方形蛋糕模 1) 因 … Continue reading

Posted in 甜品糖水, 食療 | Leave a comment

[親子.29M] 天然再造紙工作坊 @ 美贊臣™

做咗媽媽後, 發覺WHATSAPP多咗好很多群組 XDXD 每日都有人開心share育兒心得、活動節目、學校資訊等等~ 就覺得, 有她們真好!!! 因為我這位媽媽太沒有時間看世界, 都不知道外面發生什麼事 XDXD 今次就有媽媽貼心提議我們去報名參加「美贊臣™ PLATINUM天然.營養體驗坊」~~ 可以同小朋友一起學習製作天然再造紙!!! 等我分享下當日嘅活動啦!! 當日除咗有再造紙工作坊, 更係美贊臣全新PLATINUM系列嘅首推活動~~ PLATINUM系列嘅特點是三無! 無添加成長激素、非基因改造同無添加蔗糖! 而全線美贊臣A+系列的產品都係非基因改造、無添加成長激素~ 現場仲有得試飲添~ 有即沖嘅奶奶同 … Continue reading

Posted in 親子 | Leave a comment

[天后.食記] 饞嘴之士有福了! 大大份漢堡包 @ Texas Burger

西餐黎講呢, 個人就喜歡食牛扒同漢堡~ 大大份夠豪氣丫嘛!!! 所以會成日去同朋友食美式西餐~ 咁大份, 要同人HAPPY SHARE才行喔! 今次去了天后開飯, 選了人氣餐廳 – Texas Burger~~ 聽個名都知佢主打漢堡啦~~ 諗諗下, 又真係好耐無食過BURGER了!!! 餐廳細細間, 入到去好有美式風格! 好喜歡佢牆上面既DECO~ 餐紙就係MENU, BURGER選擇都有好多! 可以單叫, 又或者COMBO – 有炸薯條+酸瓜+飲品, COMBO +$26起, 都好抵加! 先來一客水牛城辣雞翼 8PC $108 拿拿拿, 食burger, 真係要配雞翼架!! 好juicy … Continue reading

Posted in 知己聚會, 美國菜, 香港 | Leave a comment