★小銀彈的高效抗皺之旅~ 來自德國的百年名牌~Eucerin★

點解又咁快過左兩個月,
好似岩岩先到2017年, 而家已經係3月喇!!!!!
時間會唔會走得太快呢~~
FACEBOOK成日彈個當年今日出黎,
岩岩睇返自己N年前既相……
我d同事都話我唔同左樣…… 我知…… 係殘左丫嘛~
唉! 都無辦法, 經過年月既洗禮, 返工既忙、婚後既忙、生小孩既忙,
到令人好重負擔!!!
皺紋越來越多喔喔喔~~ ((請自行配上恐怖片音樂))
見到D表情紋呀、眼紋呀、額紋呀…… 真係灰到一個點!!!!!!

想努力去護膚抗皺, 令自己減齡,
我想是我們這一輩朋友的共同目標吧! 中女的目標!! XDXD
但, 你又知唔知, 用錯方法唔吸收,
就算做幾多都事倍功半!!
所以!!! 要留心了!!!
想高效抗皺, 最重要係保養品要吸收!!!!!!!!!
易被皮膚吸收到, 咁先可以發揮作用架嘛~~

來自德國的Eucerin
有100年的醫療皮膚科學和創新技術~
是德國、美國、泰國、韓國的著名藥妝品牌!!
產品都經過測試證明, 適合敏感肌膚使用架~

一盒 //Eucerin透明質酸緊緻充盈精華素// 有六小支,

每支都含有高濃度的大小分子透明質酸及Glycine Saponin,

吸引快, 滲透力高, 即時平滑緊緻~就好似小銀彈一樣, 幫我去皺回復青春!!

5ml的份量為一支, 唔使一次過開左用唔晒,

又或者放太耐令空氣接觸多而受影響, 都幾好!
同埋, 佢係由泰國製造架!
我都好放心, 因佢地係品質方面都會監控得好好~
成份當中佢既透明質酸分子微小達40倍!
做好保濕, 肌膚有返水份pump返漲皮膚, 皺紋都少啲啦!!
呢支抗皺精華, 是少少透的乳白色質地, 唔會好濃杰, 睇相都feel到佢好易推吧!

最令我滿意是其極快速的吸收~
推開一陣就入晒肌膚, 變得又滑又潤!
醫美針都唔使打添!
怕痛怕風險的女生們真要試下呢支小銀彈喇!

實驗室測試證明, 用後四星期, 細紋及皺紋明顯減少架!
我都要勤力啲用先得!
要有效抗皺保濕, 真係要選百年名牌的Eucerin幫下手~~~

仲唔快d去屈臣氏門店免費試用【小銀彈】逆齡科技~~

* * * * * *

是次產品由 Eucerin 提供

* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)

Kan夫人。生活雜記

歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
This entry was posted in 護膚. Bookmark the permalink.