#食肉獸 #您喜歡💕.你哋有冇1-2個朋友係食肉獸?我就有啦!攸桐爸都幾鍾意❤️食架!我哋又想食好西所以就去咗呢度.喜來稀肉📌 銅鑼灣登龍街41-51號金龍大廈地下3號舖及1樓.攸桐爸都幾鍾意食牛🐮所以我哋就叫咗.♦️ 壹頭牛🐮呢個係一個牛肉Set呢個set有喜來烤肉、牛五花、牛頸、牛肋骨肉同埋調味牛排骨呢個set入面嘅牛肉係牛嘅唔同部位但係佢哋牛,全部都好新鮮唔需要點醬汁都已經好入味同juicy而且呢set牛厚薄都有但燒起上嚟,時間可以控制得差唔多 .♦️ 濟洲五花肉攸桐爸大讚呀~因為燒完之後,食落好似食緊豬肉乾咁又juicy又香脆! .除咗餐牌食品佢仲有個自助沙律吧有蔬菜🥬有泡菜等等我勁鍾意食泡菜所以係咁叫攸桐爸拎食唔停呀!!點擊圖片放大 +4 .整體評分:最高為🟣🟣🟣🟣🟣味道:🟣🟣🟣🟣🟣服務:🟣🟣🟣🟣環境:🟣🟣🟣🟣🟣地點:🟣🟣🟣🟣🟣.總括嚟講,喜來稀肉無論地點,食材抑或服務都非常好!坐位寬敞又舒服!如果朋友都係食肉獸喜來稀肉真係一個唔錯嘅選擇!.@seoraehk@seorae.hk•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••#攸桐媽飲飲食食遊蹤 #攸桐媽 #攸桐媽媽遊樂團 #zozimama #6B29production #路邊研究事務所 #喜來稀肉 #韓式餐廳 #燒肉 #銅鑼灣美食 #香港美食 #搵食 #852mama #hk #hkmama #hkmami #二胎媽媽 #hkkol #foodie #hkfoodie #instagram #hkig #hkiger