最近工作實在太忙, 而且之前因有其他的產品要POST咗先! 所以現在才POST這個買了兩個月的東西。 話說前陣子農曆新年有幾天假期, 見BOBBI BROWN send 了個Email過來, 內容是它們的新Product New Extra Bright Powder Compact Foundation, 在優惠期間買REFILL送粉盒。 我見我盒MJ都用咗好耐, 係時候要換一換。 原本諗住去試下的。 不過這天在屯門的BOBBI BROWN內, 我見店內所有SALE都在招呼客人, 我只好在外看了一看。 之後到了其他地方逛了一會, 再回到BOBBI BROWN, 點之都係咁多人。 那我便入去自己看看吧! 入到去個個都當我透明, 那也算了。 我當他們忙,理會不到我。 但當我看了一陣, 有對夫婦入到店內, 個D Sales 就即刻講歡迎光臨, 我心諗想點呀! 我都係嚟買嘢嫁! 之後我問個SALES個盒粉底幾錢, 他說REFILL$450, 個粉盒$100。 因為我不太滿意佢地D服務態度(上次去都唔係咁), 所以去咗對面的DIOR逛, 我開頭以為都會係D超差的態度, 點知佢地好NICE, 好細心解釋不同粉底有咩唔同, 不用5分鐘, 我已經買咗這盒DIORSKIN Nude Compact。 用後很滿意, 它真的很滑, 又唔易甩粉, 同埋佢有FPS 10 SPF – PA++。 因為我用開的粉底液同埋BB CREAM都係深色D, 所以我用的是010這個淺色D顏色去平衡個妝。 它除了有個粉樸之前, 仲有個小掃子, 不過我估唔到佢連盒都係$500, 如果我冇聽錯,佢個REFILL只係$370。 平過BOBBI BROWN! 不過佢缺點是粉盒很容易會被弄髒, 及它的小袋子也是。 下次我去BOBBI BROWN都係搵番上次個姐姐先! 我仲以為屯門會好過旺角個間, 點知⋯⋯!!唉~~ 係我倒楣,還是佢地個service training有問題! 我雖然唔係有錢人, 但過千我都買得起! 點解要咁對我? 不過錯有錯著, 呢盒DIOR真係好好用! Yumena's 魔女の宅急便 宣傳你的專頁