之前係太子食過幾次✨Owens✨,性價比幾高。原來屯門都開咗分店。 分店裝修清新簡潔🌿,嘢食整體都好唔錯,推薦要試埋佢哋自家製嘅甜品😍 2人餐 $408🥣是日餐湯忌廉甘筍湯口感香滑,帶微甜幾好飲。🦞法式蟹肉龍蝦湯 +$38口感濃稠,蟹肉海鮮鹹香味突出 🦪蒜蓉/芝士焗扇貝(4隻)個人更鐘意蒜蓉口味,提升咗海鮮嘅鮮味。芝士味不會很膩,唔會蓋左扇貝。好食! 🍗追加- 蜜糖柚子雞翼 +$38雞翼外層夠香脆,加上滿滿蜜糖柚子醬,香甜又唔覺得膩,越食越開胃😋。 🖤北海道帶子墨魚汁意大利粉帶子肉質彈牙;🦑墨魚汁味道濃郁唔苦澀,加上麵條煮得剛剛好,上枱熱辣辣,好正! 🥩美國安格斯肉眼牛扒牛扒幾厚身,肉質結實有咬口。熟度剛好,配上醬汁整體惹味又好食。連配菜都清爽新鮮,好唔錯! 甜品升級 🍰自家製朱古力麻薯蛋糕 +$28蛋糕鬆軟,🍫朱古力濃度剛好,香濃而不會太甜,食落好滿足。 🍰自家製開心果蛋糕 +$28喜歡蛋糕都唔會好甜,麻糬軟綿口感,💚開心果香突出,食得好開心。 🧁伯爵茶麻糬提拉米蘇 +$48帶淡淡伯爵茶香味☕️ 提拉米蘇本身口感細滑,配麻糬令整體更豐富。 🍯檸檬柚子蜂蜜凍飲上枱賣相有加分,酸甜味平衡得幾好,可在每道菜式之間清一清味覺,很清新。 📍Owens (屯門)地址:屯門屯門鄉事會路83號V City地下13及15號舖#Owens #屯門 #屯門美食 #hkrestaurant #香港餐廳 #放假好去處 #香港美食 #食評 #相機食先 #食物拍攝 #吃貨 #美食推薦 #美食日記 #hkfoodie #hkfoodlover #hklifestyleblogger #hklifestyle