點擊圖片放大 +6 噚日同老同學行完大帽山, 今早去咗針炙隻豬蹄, 諗住攤唞番一日. Happy哥無啦啦又搵量地, 問有乜搞作. 吓, 想唞喎? 不過諗下Happy哥單手喎, 係咪可以攞著數呢. 好, 又去Happy下!同Happy哥斟斟去邊度行, 話去食燒雞. 吓, 咁晏, 食燒雞, 食到燒夜呀. 咁, 不如大刀一揮啦. 好呀, 坐64K, 行到半路, 量地話不如梧桐寨上大帽山, 經鉛礦坳落番碗窰. 咁, 回程搭車都慳番(無水, 唔好怪). Happy哥話點都得. 好, 64K, 梧桐寨落車. 兩條友, 除咗間中打下咭, 就一路行, 一路盡掃心中程. 唔使個半鐘上到四方亭. 笈個印, 望下表, 已經近四點. Happy哥話GO GO GO! 要一粒鐘落到鉛礦拗, 再半粒鐘, 日落前到碗窰收工!嘩, 呢次捉虫, 以為博大霧蝦Happy哥單手添. 不過Happy哥, 量地係優悠組別, 你超速呀! 好友都無面俾, 俾個Fail你! 下周食燒雞, 唔預你.