點擊圖片放大 +6 量地响吐露港度咗廿幾年, 起初都係跑跑走走. 大槪2011年炎夏和跑友興起, 跑到科學園碼頭, 一頭中落水. 從此, 每年夏天的周日, 就成日跳海嘞. 你知啦, 玩玩下, 梗係要搞新主意, 終於圍內話要搞個渡海泳喎.小伙子隊第一次渡海泳係响201707. 路線係由吐露角游過對面吐露港舊水警基地; 游程約1.3K. 當日天未光就一行4人行出吐露角, 感覺就真係好似去偷渡. 本來諗住玩完一次就算數. 不過2020新冠病毒, 全球閉關. 無得周圍去, 小伙子隊就又復辦渡開泳. 哈, 七月玩咗一次, 由於口啤好, 欲罷不能, 八月再搞. 在水中一路食鹹蛋黃, 一路漂過對面海, 好正呀!