觀塘好多工廈樓上Cafe 見到多人推介【Boon】約朋友去試試 🤗 地點近觀塘地鐵站好方便,餐廳環境以簡潔白色木系為主,位與位之間有好舒適距離,埸內有乾花佈置 💐 週末去食都幾乎全場爆滿 🍛 北海道帶子松露醬意大利飯帶子煎得香香面裏面肉質鮮嫩,意大利飯加有一片片芝士,埋好香濃黑松露味醬汁,每一粒飯都有汁包住 🥩 鰹魚熟成封門柳配薯蓉 昆布牛油汁擺盤好精緻,封門柳牛肉味好香濃,肉質鮮嫩,建議可以先吃一口原味,再一口抹上醬汁再食,好欣賞個配菜有蒟蒻、腐皮、菇、紅蘿蔔,煮得好入味全部配菜都好好味,另外薯蓉有香的牛油味超愛 🍞 法式多士不是一般油炸西多,口感令我超驚喜,外層焦香麵包內軟軟,濕滑好有空氣感,竟然好似食梳乎厘,配埋蜜糖超好食 (必食之選 😋) ☕ 伯爵奶泡☕沖繩黑糖咖啡奶泡兩杯飲品都不會太甜加埋奶泡好Creamy 📍Boon 觀塘駿業里10號業運工廈14樓G室#Boon #觀塘Cafe #樓上Cafe #觀塘美食 #觀塘工廈美食 #Cafe #廖詠儀 #廖火火 #WinnieLiu #Freelancemodel #Model #Modelling #HKKOL #KOL #hkblogger #kolhk #火火小分享