去咗轉「韓國」……呀唔係,係「韓閣」先真😂黃大仙中心北館開咗間新食肆,所以嚟試下😊點擊圖片放大 環境都幾開揚舒服,一坐低,職員就拎咗三小碟韓式前菜醒醒胃,唔錯👍 睇餐牌,見到食物款式都幾多,價錢都算合理,我哋點咗以下幾款:胡麻醬雞絲冷麵份量十足,雞絲、紅蘿蔔絲、蛋絲、菠菜等等,麻醬更加係好似唔洗錢咁,比咗勁多,正呀😂 芝士岩漿炒飯我哋因為有小朋友唔食到辣,所以走辣,即係無泡菜。以為無咗泡菜唔好食,你錯啦,都非常吸引,尤其係個芝士,拉絲得嚟又唔會感覺好膩。 紫菜肉鬆蛋捲個蛋捲餡料唔係只係紫菜及肉鬆,仲有菜、青椒、紅蘿蔔、蟹柳等,豐富口感,大人細路仔都鍾意食 香葉鹹蛋黃炸雞翼鹹蛋黃醬包住熱辣辣嘅炸雞翼,香脆可口,食完一隻一定會想食多隻😅 有機會再同朋友嚟試埋啲炸雞、泡菜等等….一啲辣嘅菜式先😋=============================📍韓閣 (黃大仙)黃大仙龍翔道136號黃大仙中心北館地下G06E-G06G號鋪#黃大仙美食 #香港美食 #韓式美食 #性價比高 #韓閣 #hkfoodies #hkblogger #hkfood #hkkol #雪嵐媽媽搵食推介