點擊圖片放大 +14 #蒸魚腩爸媽銅鑼灣好介紹 【?一人涮涮鍋壽喜燒?性價比高嘅北海道海膽高湯?】 ?赤身A4+前菜+烏冬?推介?赤身A4+油脂分布啱啱好?唔會太肥膩,食落口仲有好濃郁嘅牛肉味道?配埋特製香濃蕃茄湯?蕃茄味道勁濃郁?啱哂我呢個蕃茄控?仲有唔同種類嘅新鮮前菜?烏冬彈牙又入味??豚肩130g+前菜+北海道米飯配北海道海膽高湯?海膽湯如果係日本食都要8000円左右?大約$4xx ,但喺呢度餐廳最平二百幾就食到啦?正!豚肩肉肉質好軟腍,柔軟又嫩滑,肉味都好濃郁?呢湯底好特別?香氣撲鼻,而且仲好鮮甜可口!配埋粒粒分明嘅飯粒,都幾飽肚呢???海鹽白桃梳打,充滿白桃嘅香味,清新又解膩??巨峰葡萄梳打味道香甜,飲落口感覺好清新?真係消暑解渴??餐廳環境舒適,裝修幾有日式風格!我最鍾意就係可以一人一鍋自己揀湯底涮涮鍋呢??? 狸小路北海道涮涮鍋、壽喜燒、和牛專門店 (銅鑼灣) ?香港銅鑼灣禮頓道128-138號希雲大廈地下4號舖?https://s.openrice.com/QrbS0Wvy6W0~uCpsKBA#hkmom #hkmommyblogger #hkblogger #美食推薦 #美食 #香港美食 #香港 #food #yummy #ig #香港美食指南 #探店 #香港探店 #香港美食日記 #香港美食推介#香港美食地圖 #香港美食分享 #親子博客#媽媽博客 #親子日常?更多相片、玩樂、教育資訊於?? U Lifestyle App《社群》「Sinsze」精選分享?即攞攻略➡️:https://www.ulifestyle.com.hk/community/user_profile/316975?utm_source=app_share&utm_medium=share?IG:https://www.instagram.com/sze7.23/?Facebook:https://www.facebook.com/sin.sze723?mibextid=LQQJ4d? Google blog:sze723.blogspot.com? U blog : https://blog.ulifestyle.com.hk/sinsze723? Toro family 魚腩爸媽 ? YouTube:https://www.youtube.com/channel/UCZ5O-0JQUpKFIO7EPDAtl1g