✿╮❤╭✿✿雜感女生 好味日記✿˚*•✰。葵芳激讚!Yappari Steak平食高質牛。✰•*˚✿✿小資女的Dolce Vita✿✿❤餓底飯聚.食勻全世界❤❤吾係POL - Peggy On Line.Proof Of Life❤ ❤前排家姐話想鋸扒,但又唔想下下都去貴價餐廳,於是我上網做咗啲功課,見到好多人推介呢間Yappari Steak,話係來自沖繩嘅過江龍,仲要用富士山熔岩石板燒牛扒,CP值高到嚇親人。我一心諗住帶家姐去試吓,點知真係冇令我哋失望。 點擊圖片放大 +3 我哋專揀平日夜晚去,已經預咗要排隊,果然遠遠已經見到條人龍,仲要絕大部分都係後生仔女,好多年輕人孖住嚟食。排咗大概廿分鐘左右,終於可以入座,一坐低就聞到勁香嘅燒肉味,成個氣氛好熱鬧。 我哋兩個都係牛魔王,最後拍板叫咗兩款:日本人氣No.1嘅牛板腱(200g)同埋牛肉眼(300g)。家姐驚我唔夠飽,笑住話:「你咁大食,200g夠唔夠㗎?」我話:「放心,呢度仲有自助吧任食!」點擊圖片放大 +6 講返主角——塊牛扒一上枱,真係「滋滋聲」響到隔籬枱都望過嚟。嗰塊富士山熔岩石板真係唔講得笑,熱力勁高,令到牛扒表面煎得香脆,但入面啲肉汁完全鎖死。我先試牛板腱,肉質厚實得嚟又好軟稔,一咬落去啲肉汁爆晒出嚟,牛味濃郁得嚟唔會羶;家姐嗰塊肉眼就更加肥美啲,油花分布平均,入口即溶嘅感覺,佢食到眼都瞇埋,話:「呢個質素,出面最平都要三舊水。」 點擊圖片放大 +17 最正係佢哋有個迷你自助吧,沙律、蛋花湯、白飯同意粉全部任添,仲有14款醬汁可以自由發揮。 我同家姐都最鍾意蒜味醬油同日式燒肉汁,點少少已經將成個味道升咗幾個層次。我哋兩個大胃王最終添咗三碟沙律,捧住個肚走。 埋單嗰吓,家姐話:「真心抵到爛,下次要再嚟食!」小評:味道:★★★★☆環境:★★★★☆服務:★★★★☆衛生:★★★★☆抵食:★★★★☆ ❤寶湖廚 ❀感恩呢❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤❤❤❀☀(◕ܫ◕)✿❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.comFor Collaboration and Invitation,Please send to : applepeggy168@gmail.com 這是純粹分享個人感受的小小後花園,人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。 免責聲明:本blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該店舖或品牌之言論及立場。本blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,亦不可取代專業諮詢。如需協助或希望獲得更多資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ♚✿*゚¨゚゚・✿MsPeggy✿*゚¨゚゚・✿✿Email:applepeggy168@gmail.comIg/ FB/ blogspot/ Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap ✿Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/✿點評ID:applepeggy✿點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505Tripadvisor: ID: applepeggy✿https://www.tripadvisor.com.tw/Profile/applepeggy?tab=reviews&fid=07eacc18-20e4-4009-a165-12ab3c0d241fBlog:✿ http://applepeggy.blogspot.hk/✿ http://www.weshare.hk/peggypeggy/✿ https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy ✿http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy✿http://blog.qooza.hk/applepeggy✿http://peggypeggy.theztyle.com✿https://www.facebook.com/peggyblog/♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚✿╮♥╭✿