✿╮❤╭✿✿雜感女生 好味日記✿˚*•✰。【茶記研究所】.沙嗲牛煲配茶走真係打工仔嘅小確幸。✰•*˚✿✿小資女的Dolce Vita✿✿❤餓底飯聚.食勻全世界❤❤吾係POL - Peggy On Line.Proof Of Life❤ ❤ 油塘開完個長命會,成個人散晒,腳仔自然行咗去大本型。路過見到間餐廳叫「茶記研究所」, 個名幾得意,好似好認真研究茶記嘢食咁,就同同事衝咗入去。晚市二人餐,價錢合理,唔使諗,即刻叫。 . 先講飲品。我嗌咗杯茶走——港式奶茶練奶版。杯茶一上枱,色水靚仔,茶膽夠濃,入口順滑唔澀,煉奶嘅甜慢慢滲出嚟,係嗰種舊式茶記嘅溫柔。同事嗰杯菠蘿梳打,清清爽爽,甜酸平衡,飲完開胃。 點擊圖片放大 兩碗花生雞腳湯,係老火湯嚟。飲落去好香甜,雞腳煲到淋晒,花生夠腍,唔似坊間啲味精水,呢碗真係有屋企阿媽煲湯嘅感覺,飲完個人暖笠笠。點擊圖片放大 主食方面,沙嗲金菇肥牛煲係全晚MVP。 一上枱咋咋聲,沙嗲醬濃郁得嚟帶微辣, 金菇索晒啲汁,肥牛唔會太老太柴,撈飯一流。 跟住XO醬墨魚滑炒荷蘭豆,墨魚滑彈牙,XO醬惹味但唔會蓋過荷蘭豆嘅爽甜,係一道有鑊氣嘅小炒。 菠蘿咕嚕肉,咕嚕肉炸得脆口,啖啖肉,無骨,甜酸汁掛得平均,唔會成碟水汪汪。 點擊圖片放大 配埋馬拉盞炒時蔬,馬拉盞鹹香,炒得香甜爽口,簡單但好味。 食到最後,仲有跟餐糖水——紅豆沙入面有西米。紅豆沙煲到起沙,甜度剛剛好,西米Q彈,係一個好圓滿嘅結尾。點擊圖片放大 整體嚟講,呢個二人餐份量足,質素超出預期。茶記研究所唔止個名特別,係真係有用心研究點樣做好每個菜。 小評:味道:★★★★☆環境:★★★★☆服務:★★★★☆衛生:★★★★☆抵食:★★★★☆ ❤餐廳:茶記研究所地址:油塘高超道38號大本型LG2樓202-203號舖❀感恩呢❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤❤❤❀☀(◕ܫ◕)✿❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.comFor Collaboration and Invitation,Please send to : applepeggy168@gmail.com 這是純粹分享個人感受的小小後花園,人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。 免責聲明:本blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該店舖或品牌之言論及立場。本blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,亦不可取代專業諮詢。如需協助或希望獲得更多資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ♚✿*゚¨゚゚・✿MsPeggy✿*゚¨゚゚・✿✿Email:applepeggy168@gmail.comIg/ FB/ blogspot/ Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap ✿Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/✿點評ID:applepeggy✿點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505Tripadvisor: ID: applepeggy✿https://www.tripadvisor.com.tw/Profile/applepeggy?tab=reviews&fid=07eacc18-20e4-4009-a165-12ab3c0d241fBlog:✿ http://applepeggy.blogspot.hk/✿ http://www.weshare.hk/peggypeggy/✿ https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy ✿http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy✿http://blog.qooza.hk/applepeggy✿http://peggypeggy.theztyle.com✿https://www.facebook.com/peggyblog/♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚✿╮♥╭✿