✿╮❤╭✿✿雜感女生 好味日記✿˚*•✰。喫茶舍.開心果歐蕾濃郁到震。✰•*˚✿✿小資女的Dolce Vita✿✿❤餓底飯聚.食勻全世界❤❤吾係POL - Peggy On Line.Proof Of Life❤ ❤講起深水埗嘅茶飲店,真係多到花多眼亂,但近排比我發掘到呢間「喫茶舍」,試完即刻中意左!點擊圖片放大 +3 首先必試佢哋嘅招牌「開心果歐蕾」($42),驚豔!茶味香濃,勁足料的開心果坊間好多以開心果做主題的飲品甜品平時飲開嘅開心果特飲好多時得個名,呢杯先係正宗,開心果味夠突出一入口就知堅料——開心果味濃郁得嚟好自然,茶底夠香濃,同開心果味完美融合,面頭仲有層香滑嘅忌廉,成件事邪惡得嚟又幸福!飲完之後個嘴仲有陣陣開心果餘香,誠意十足。點擊圖片放大 另一杯「黑糖珍珠濃鮮奶」($33)都唔輸蝕,黑糖味突出得嚟唔會死甜,珍珠煙韌Q彈,咬落去仲有淡淡黑糖香滲出嚟,同鮮奶係絕配。 整體嚟講,呢間小店用料實在,價錢合理,絕對係會回頭再飲嘅茶飲店!小評:味道:★★★★☆環境:★★★★☆服務:★★★★☆衛生:★★★★☆抵食:★★★★☆ ❤茶飲店:喫茶舍地址:深水埗長沙灣道262號地下A4號舖❀感恩呢❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤❤❤❀☀(◕ܫ◕)✿❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.comFor Collaboration and Invitation,Please send to : applepeggy168@gmail.com 這是純粹分享個人感受的小小後花園,人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。 免責聲明:本blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該店舖或品牌之言論及立場。本blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,亦不可取代專業諮詢。如需協助或希望獲得更多資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ♚✿*゚¨゚゚・✿MsPeggy✿*゚¨゚゚・✿✿Email:applepeggy168@gmail.comIg/ FB/ blogspot/ Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap ✿Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/✿點評ID:applepeggy✿點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505Tripadvisor: ID: applepeggy✿https://www.tripadvisor.com.tw/Profile/applepeggy?tab=reviews&fid=07eacc18-20e4-4009-a165-12ab3c0d241fBlog:✿ http://applepeggy.blogspot.hk/✿ http://www.weshare.hk/peggypeggy/✿ https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy ✿http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy✿http://blog.qooza.hk/applepeggy✿http://peggypeggy.theztyle.com✿https://www.facebook.com/peggyblog/♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚✿╮♥╭✿