✿╮❤╭✿✿雜感女生 好味日記✿˚*•✰。盛記粥麵.旺角街坊既老港味道。✰•*˚✿✿小資女的Dolce Vita✿✿❤餓底飯聚.食勻全世界❤❤吾係POL - Peggy On Line.Proof Of Life❤ ❤講起港式粥麵,而家好多新派舖頭都做唔返舊時個種風味。行開旺角,醒起花園街有間「盛記粥麵」聽講幾企理,就入去幫襯下,順便懷念下細個既味道。一試之下,果然無令人失望,係用心做既街坊好店! 點擊圖片放大 +4 首先講飲品,我同朋友叫咗凍豆漿同桑寄生蛋茶。凍豆漿好有豆味,唔會太甜,飲落透心涼,唔錯。桑寄生蛋茶仲正,好香藥材味得嚟又清甜,隻蛋仲要入晒味,食完感覺成個人舒服晒。點擊圖片放大 食物先黎個蔥花蝦米炸兩腸粉,呢個真係必食!腸粉皮滑捋捋,包住既油炸鬼仲係「白脆即炸」,上枱時仲熱辣辣脆卜卜,加埋甜醬麻醬,口感勁豐富,唔似出面好多地方淋晒咁,掂! 點擊圖片放大 +2 跟住到招牌雲吞拼鳳城水餃麵。 一啖入口,嘩,勁有香港舊時既味道!麵底爽口彈牙,無鹼水味,好耐無食過咁靚既麵。雲吞大大粒,入面好多蝦,咬開仲有陣大地魚既香氣,傳統味道出晒嚟。水餃都唔輸蝕,餡料豐富,木耳蝦肉爽口,香氣十足,呢碗麵真係食到回憶返晒嚟! 點擊圖片放大 +2 食粥梗係要試豬潤粥。豬潤厚切,煮得剛剛好,入口爽滑仲好香豬潤味;粥底夠綿,米香同豬潤既味道融為一體,係我鍾意既廣東粥底。 最後仲叫多碗炸醬麵,又係勁傳統。醬汁酸甜辣平衡得好好,肉絲有咬口,撈勻個麵一齊食,簡直停唔到口,呢碗絕對係我心水! 點擊圖片放大 +3 成餐食落,由飲品到麵食,每一樣都食得出心機同誠意。盛記粥麵完全做到香港舊時既風味,價錢又實惠。 小評:味道:★★★★☆環境:★★★★☆服務:★★★★☆衛生:★★★★☆抵食:★★★★☆ ❤餐廳:盛記粥麵地址:旺角花園街3-5號鴻威大廈地下11號舖❀感恩呢❤❤❤❤拍個好碼頭!❤❤❤❤❀☀(◕ܫ◕)✿❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤合作及活動邀請❤❤❤歡迎聯絡Email:applepeggy168@gmail.comFor Collaboration and Invitation,Please send to : applepeggy168@gmail.com 這是純粹分享個人感受的小小後花園,人人DNA不同,感受因人而異,特此聲明。 免責聲明:本blog所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該店舖或品牌之言論及立場。本blog提供的資料並不可視為詳盡及權威性的說明,亦不可取代專業諮詢。如需協助或希望獲得更多資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 ♚✿*゚¨゚゚・✿MsPeggy✿*゚¨゚゚・✿✿Email:applepeggy168@gmail.comIg/ FB/ blogspot/ Ublog / 點評 /小紅書/ Tripadvisor/ Googlemap ✿Ig: https://www.instagram.com/peggypeggyhk/✿點評ID:applepeggy✿點評連結:http://www.dianping.com/member/995017505Tripadvisor: ID: applepeggy✿https://www.tripadvisor.com.tw/Profile/applepeggy?tab=reviews&fid=07eacc18-20e4-4009-a165-12ab3c0d241fBlog:✿ http://applepeggy.blogspot.hk/✿ http://www.weshare.hk/peggypeggy/✿ https://blog.ulifestyle.com.hk/peggy ✿http://www.beautyexchange.com.hk/blog/applepeggy✿http://blog.qooza.hk/applepeggy✿http://peggypeggy.theztyle.com✿https://www.facebook.com/peggyblog/♚*⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹*♚✿╮♥╭✿