香港人一向喜歡地道大排檔文化貪其小菜大眾化又夠鑊氣 可以跟親朋好友歡聚暢飲早陣子防疫條例未放寬 不過已經急不及待同友人去搵食位於佐敦市政大樓二樓既熟食市場既新肥泉海鮮大排檔點擊圖片放大 友人試過後極力推介 抵食又夠大碟坐得舒服隨意唔迫夾 而且有電視全天候播放傾計談心 滿滿香港地道熱鬧氣氛小炒皇 相信去得大排檔都一定會點既小菜之一上枱香氣四溢 足料唔馬虎有睇頭食落鮮味之餘仲帶點惹味鹹香 絕對是佐飯推介黃金白飯魚 好久沒有食過白飯魚 亦知道少之有少既地方有得食鹹蛋黃既鹹香沒有遮蓋左白飯魚既魚味入口條條香脆酥化唔油膩雖然呢味黃金白飯魚用來作下酒菜會比較合適 不過用來佐飯亦算不俗海皇豆腐羹 湯羹是新鮮即製 味道唔會偏重味足料鮮味而且有咬口 兩個人份量是有點多 不過一家大細就剛剛好通菜炒牛仔肉 通菜炒得恰到好處 食落軟腍惹味牛仔肉入口嫩滑 味道剛好而且夠鑊氣簡簡單單 個人好喜歡 新肥泉海鮮大排檔佐敦寶靈街17號官涌市政大廈2樓熟食中心就此,謝謝喔~Blog link: http://natnataliecc.blogspot.com/Email: natalie_911999@yahoo.com.hkhttps://www.facebook.com/natalieccdevoyages/