呢間Somsak Claypot Crab係搵下有咩正野食時,無意中響Youtube搵到,排行程時仍然十五十六考慮去唔去,第一係個站周邊無咩景點,最近係1.8km距離嘅Icon Siam,第二係食既野相對地單一,值唔值得去試一兩樣野? 但響曼谷未食過類似既野,加上貴精不貴多就決定去。BTS Wongwian Yai Exit 3 跟住Google Map行,小路係人車兩用,所以要小心車,兩旁既店舖都收得7788,整條小路都係幾層高既民居為主,好靜~ 一條路直行,會經過Somsak Claypot Crab 另一間分店,但要坐街無冷氣,所以我哋去Lat Ya分店。 行多陣就轉出大路Lat Ya Road,有啲澳門內港既感覺,成條街得Somsak Claypot Crab 有人等位,好在有樓上,等一陣就有位,提一提,呢度環境街坊啲,對餐廳環境有要求就未必岩你,但簡陋得嚟係乾淨。 因為我哋晏去,無曬羔蟹(上網睇係勁多羔),只剩大Size 肉蟹,見到門口啲蟹仲郁緊,一有單就即劏蟹,再加粉絲煮一煲上! Menu的確選擇唔多,叫左蟹煲、蝦煲各一~肉蟹粉絲煲有一隻蟹🦀,大Size THB 750,大蝦粉絲煲就有4隻大蝦🦐,只係THB 290! 上檯熱辣辣好香,自己再兜亂下,已經流晒口水。 好厚肉既蟹鉗 蝦同蟹都係好新鮮,完全唔霉,厚肉彈牙 見到煲底有莞茜、黑胡椒粒、蔥同豬肥膏,但佢個莞茜唔算好大味,我唔食莞茜都接受到。 而最正!最正係個粉絲,吸收曬啲精華,我哋覺得大蝦煲個粉絲係好食過肉蟹煲既粉絲,實在太好食,忍唔住再叫多個大蝦粉絲煲,其實可以叫Extra粉絲,但我哋遲左講加唔切,再叫既蝦煲都係好好味,連汽水埋單THB 1370即係三舊水有找~我下次再嚟曼谷一定會再嚟!***口味因人而異,純分享***Grab or 10mins walk from BTS Wongwian Yai Exit 3 步行 10mins Open Hours: 15:00 - 21:30, Monday Off Facebook: https://www.facebook.com/MyTravellingBlogInstagram: https://www.instagram.com/hkmytravellingblog/