今日想介紹下幾款平民價既雪糕,仲好方便好容易搵到佢地TIM。四款雪糕都各有特色,首先第1款係麥當勞既三重朱古力雪糕,我叫佢做三重因為各有三款不同口味既朱古力,個軟雪糕好香朱古力味但又唔會太甜,個甜度適中,外層加左M&M朱古力豆,同埋黑朱古力,係黑朱古力味既KITKAT。 $17一杯,賣相我諗個STAFF應該好心急趕時間,所以個賣相整出泥唔係咁靚。賣相:⭐⭐味道:⭐⭐⭐⭐價錢:⭐⭐⭐⭐⭐ 呢款係香芋芝士雪糕,7 ELEVEN賣緊$6/一甜筒 ,好香香芋味,雪糕又夠滑口,芝士味又重,唯一有樣野唔好係,食到差唔多就漏曬啲雪糕出泥。賣相:⭐⭐⭐⭐味道:⭐⭐⭐⭐⭐價錢:⭐⭐⭐⭐⭐ 呢間係壽司朗既北海道牛奶軟雪糕,好重奶香味既牛奶,我諗係3.6牛奶果隻,簡直冇得輸呀。賣相:⭐⭐⭐⭐⭐味道:⭐⭐⭐⭐⭐價錢:⭐⭐⭐⭐⭐到左今日我到左杏花邨既一間打邊爐放題,食左既一杯牛奶軟雪糕,由於唔記得左影底佢,可以係到SEARCH俾你地睇下,食左個$128 加一既放題套餐。 賣相:⭐⭐⭐味道:⭐⭐⭐價錢:⭐⭐⭐~THE END~