今晚叫左個麥樂雞餐配南洋叻沙風味酱同埋芥末醬,shake shake大薯條配冬陰功調味粉加杯可口可樂,美中不足因為冇試到番石榴椰果梳打,食左呢個套餐好似去左餐廳食中東菜咁。 麥樂雞配南洋叻沙風味酱都幾夾,個酱好入味,好有中南亞風味,好fresh既口感,係個開胃既食物,其實身為女人既我平時好間唔中都會食下中南亞菜,但我想令到更加多人認識中東菜,中東人係點既,我想香港係個多元文化既細城市,點樣令更加多人去中東旅行,又增加多啲中東人泥香港,咁當然啦,香港係想要人才,高材生,專業人士既話會令香港經濟發展更加繁榮。 我想大家like我同follow我,留言話我知你鍾唔鍾意食中東菜! 😊😄☺️📍香港麥當勞~The End~