姊妹生日梗係要食返餐慶祝啦!之前睇過好多人都推介哩間cafe,餐廳唔大,座位都唔算多,環境幾舒適,有慢活relax感覺,可以好好放鬆同姊妹聚會傾偈😄 ✨大澳虎蝦乾配北海道帆立貝龍蝦汁意大利飯 $168大大隻腍滑帆立貝配蝦乾,中西合壁新嘗試。龍蝦汁超級濃郁,每啖都好似飲緊龍蝦汁咁,但又唔會太濕,食落剛好。意大利飯亦煮得啱啱好,唔會硬之餘亦keep到有咬口😋 ✨蟹膏蟹肉卡邦尼 $158面層大大啖蟹膏,同時亦佈滿蟹肉。卡邦尼味道濃得嚟又唔會好膩,麵條質感亦好有咬口,每啖食落都係享受🤭 ✨宇治抹茶鮮奶 $56鮮奶幼滑濃郁,抹茶茶香唔苦澀,茶奶嘅比例同甜度都剛剛好,就算冇叫少甜都唔成問題。 ✨西村焙茶鮮奶 $52焙茶比抹茶多咗份炒焙香氣,味道同樣香濃,配埋香滑鮮奶,入口順滑又充滿茶香。 ✨伯爵茶忌廉巴斯克芝士蛋糕 $78要慶祝生日當然要食返件蛋糕🍰 伯爵茶芝士蛋糕配埋伯爵茶忌廉,茶味濃厚出色。蛋糕質地實在得嚟帶點軟滑感,再配合埋咁靚嘅擺盤當然不能錯過😍🔍整體感覺:環境幾舒服,職員服務亦幾好。雖然食物要等一陣,但味道同質素非常出息,等耐少少都絕對值得,價錢亦物有所值💛 哩間真係要多啲去食😆─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─美味:👅👅👅👅👅環境:🪑🪑🪑🪑 服務:🤵🏻♀️🤵🏻♀️🤵🏻♀️🤵🏻♀️🤵🏻♀️價錢:💰💰💰💰推介:☀️☀️☀️☀️☀️📍Layback Cafe & Bar 銅鑼灣耀華街3號百樂中心17樓02-03號舖─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ #chloefoodiary_銅鑼灣 #chloefoodiary #hkfood #hkfoodie #foodiegram #hkfoodblogger #foodiehk #hkfoodlover #hkeat #香港美食 #吃貨 #hkrestaurant #hkcafe #hkfoodholic #hkfoodblog #hongkongfood #hongkongfoodie #西餐 #birthdaydinner #hkcafe