望番過去,好似一場夢 一開眼 乜野都唔見晒 乜野都變 但過去既回憶唔會消散 今日一個人出去行下 吸下新鮮空氣 還完制服一身鬆 開始覺得自己幾鐘意逃避 特別係對於過去 我好怕面對 舊人 就算係舊同事 拖到今日先還 我都幾好野=.= 買下野 咁又過一日 同個好家姐鬧交 我都唔想解釋太多 反正日日都有新鮮事 令我唔開心 不如乜野都唔好諗.