2012 --- Hello Kitty「OZ 世界」 官方網站: http://www.hellokittyinoz.com/ 一年一度既Hello Kitty展又黎啦!!! 身為Kitty fans既我當然一定捧場la, 年年都有支持家!! 今年又去返九龍灣展貿中心舉辦, 今次同好姊妹Kitty一齊去!! 我地choose 左27/7/2012(星期五)下就去, 2個人特登請左半日假去玩, ha!!! 我地3點到左, 可能因為平日再加上落毛毛雨, 所以唔太多人! 排隊冇聊影下相先! Kiity 笑得幾開心!!! 平日普通門票$95 + 遊戲裝置$200 = $295/位 一入去就見到好大隻Hello Kitty!!!! 負責講解既工作人員好搞野, 特別係個哥哥, 超可愛!!! 點擊圖片放大 +2 XO仔噴水!!! 草莓妹妹!!! 點擊圖片放大 +3 點擊圖片放大 點擊圖片放大 +9 又用左$1,000幾買Kitty產品!! 收獲豐富!!!!!!