<遊記> 新潟 ~ 摘"巨峰"! 夏天已到,分享下日本摘水果嘅經驗先。 話說有一年嘅10月份4條友仔去”新潟”玩,當日行程如下: 行車路線:由岩船港 去 弥彥公園 經 日本海東北自動車道,全程只需一個半小時。 (去日本梗要玩盡D,唔會浪費任何時間) 諗住插個景點入去充實個行程,於是上網睇下順路有無嘢行。 Check下個Google Map,發現有個”聖籠町”嘅地方。 跟住搵下資料,原來呢個地方有好多果園。http://van-rai.net/seiro-kanko/ 當日下午3點左右,我跟住車上嘅GPS駛到”聖籠町”呢區, 入到一個排列整齊嘅溫室屋地帶,到處長滿密密麻麻2米多高嘅小樹, 我地慢駛兜了十分鐘,睇睇環境,發現有十個果園以上, 最後就選擇呢間 <<こばまさ農園>>,就將架車停係門口旁。 果園門口有張長枱,有2個嬸嬸忙於整理枱上一份一份嘅提子,似係”巨峰”提! 我地行到枱前”指手劃腳”加”唔咸唔淡”日文表示想摘提子, 哈!佢地好醒目知道我地意思,立即付上每人一個膠籃 + 小剪刀1把。 急步行入果園內,眼見於樹架上掛滿一抽抽大大粒嘅提子,心情非常興奮! 點擊圖片放大 各人忙著拍照, 又笑又叫, 真係難以形容當時混亂情況。 諗一諗你隨手一摘就可以食,超爽! (巨峰提子比較圓身及大粒,汁多味濃同吹波膠味道相似) 經過廿多分鐘嘅戰鬥,心情亦開始平靜,而且飽飽地,雙手沾滿提子汁。 衝動過後,大家研究過佢地無講價錢,而且比個膠籃我地,應該係”照秤”! 咁我地都識做,揀咗幾抽提子去計數,當時比錢時,佢地好大方送多一大抽巨峰提比我地, 只係收JPY500 !! 十分感動!日本人如此好客。 最後我地要求同佢地合照,當然無問題啦。 有趣嘅經驗! 21062015 23:49