#屯門屯門辦完事,緊係要慰勞下自己!今次同班friend踩上屯門市廣場嘅御滿屋日本料理,嚟個徹底嘅放題大解放!話明「大解放」,就緊係由頭食到落尾,試真啲佢嘅實力啦! 一坐低二話不說,先點個巨型刺身拼盤鎮場!三文魚厚切,油脂甘香,入口即化;甜蝦大大隻,鮮甜到不得了;仲有赤貝、帶子、虎蝦、油甘魚…款款都係咁新鮮,一啲雪藏味都冇!個賣相擺到滿滿一盤,相機食先嘅效果絕對一流! 士多啤梨鵝肝撻濃香幼滑, 海膽卷一口一件很鮮味 刺身、壽司之外,佢哋嘅熱食選擇多到眼花撩亂!點擊圖片放大 鹽燒牛舌串,燒得香口又爽彈;燒羊架唔會太羶,肉汁鎖得好好。這裡竟然有紅燒乳鴿, 重點係味道很不錯! 蒜蓉焗生蠔,蒜香十足!鐵板香煎比目魚、焗扇貝、花膠、鹽燒雞翼…仲有燒菠蘿,清甜解膩,用嚟過場一流。炸蝦天婦羅,粉漿薄脆,蝦肉依然彈牙,點少少蘿蔔蓉汁,正!點擊圖片放大 有 Movenpick & Häagen-Dazs雪糕,芝士蛋糕、豆腐花、慕絲蛋糕、奶凍…食完咁多濃味嘢,嚟一杯冰凍嘅雪糕,真係完美嘅句號。重點係榴槤都任食啊 ...✨ 御滿屋日本料理🚦 屯門屯順街1號屯門市廣場1期1樓1246-1266號舖@Superiormanya @superiormanyatm.. .#屯門市廣場 #任食 #日本料理 #榴槤任食#日本菜 #御滿屋日本料理 #放題 #刺身 #御滿屋 #屯門美食 #相機食先 #香港美食 #hkig #ublogger #blogger #youtuber #kol #instagood #foodieHK #foodblog #foodies #hkfoodie #foodie...Swapifly|Instagram|YouTube|Ublog|Ulifestyle|TripAdvisor|Trip.com|Facebook : katkat_life 小紅書|大眾點評: 在香港的嘉