曾經返工時遇過一個中學女生非常恐怖我只不過說了一句無心的話佢就非常介懷不斷向住我「哼哼哼哼哼」「哼」了好多次後我忍唔住話佢無禮貌佢就開始自覺好委屈咁大哭起來同事出來詢問發生什麼事佢就似搵到機會般講到自己好委屈完全刪減自己「哼」我的部分不斷大嗌大叫大哭唔俾我出聲 連嘆一口氣都唔俾係咁不停鬧我話我試過有一下佢仲貼住我塊臉發癲咆哮大叫「啊!!!啊!!!啊!!!」非失控和恐怖嬲就可以為所欲為?嬲就可以大嗌大叫大哭發洩?嬲係自己的事你覺得係人地激親自己事實係自己有痛處罷有些脾氣上的壞習慣若不改終有一日要自己付上代價我的另一個BLOGhttps://s.fanpiece.com/WIdzoPN