如果無記錯既話好似上年添好運已經正式進駐元朗YOHO MALL,但係一直未有機會去幫襯下,不過真係幾開心添好運係元朗有分店,唔需要再跨區就有得食! 酥皮雙味孖寶 $29 酥皮黑松露雞包(1個)+招牌酥皮焗叉燒包(1個),香脆甜香既經典酥皮焗叉燒包,首次同黑松露雞包孖住上陣😋酥皮咬落香到爆➕ 松露香氣 ➕嫩滑雞肉,絕對係一次傳統同創新既完美Crossover💯! 估唔到 $28 家鄉咸水角既水準又唔比招牌叉燒包差,外皮炸得極之酥脆,內餡鹹香十足,兩者形成層次對比。 腸粉即叫即製揀左 $48 洛神花網紅米蝦腸,紅卜卜睇個樣已經好吸引,食左幾舊先記得影相就知好食喇!仲有煎炸 $30 香煎蘿蔔糕,聽聞不加一滴水,所以格外嫩口、外酥內軟!最後係為左要填飽肚子既豉油皇炒麵,一碟只要 $34 真係算平,係除左點心以外唔錯既飽腹選擇!#添好運 #添好運點心專門店 #點心 #YOHOMALL #YuenLong #元朗 #食在元朗 #元朗美食 #民以食為天 #開飯喇 #香港美食 #美食 #食好西 #手機食先 #相機食先 #hkfoodie #hkfoodies #foodiehk #foodie #hkfood #hongkongfood #hkfoodblog #hkfoodblogger #hkfoodbloggers #hkrestaurant #hkfoodiegram #hkfoodpics #hkfoodlover #igfoodies #foodphotography