去滾 (銅鑼灣)銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心2期Midtown27樓一去到發現好多影相位📸記得要出去露台呀,好舒服,一邊吹風一邊打邊爐,露台位已經被人卜哂入正題講下d野食先原個椰子雞湯~將成個椰子汁倒哂落去,再落雞,個湯好超正👍呀麵飲左4碗湯,我飲左2碗,之後先正式打邊爐。安格斯肥牛~一變色就即刻夾上黎,吾會過熟。牛B仔手打牛丸,食時睇到牛丸有dd粉嫩顏色,都幾彈牙。鮮肉韭菜餃正常發揮。最後仲有出前一丁油麥菜,撈埋d醬料一齊食🤤已經吾流落調味粉同油熟食叫左蝦膠釀油炸鬼加手握蝦卷,蝦卷好似魚片既口感,仲有碟介辣醬可以點可能飲左好多水落肚食完好飽😂想即刻返屋企訓覺#imxox_ #hongkong #food #foodie #hkfoodie #delicious #foodpics #igable #travelhk #hkeats #香港 #香港美食 #香港餐廳 #餐廳推介 #相機先食 #食好西 #吃貨 #打卡 #銅鑼灣 #銅鑼灣美食 #火煱 #打邊爐 #港式 #安格斯肥牛 #椰子雞湯 #手打牛丸 #韭菜餃 #油炸鬼 #蝦卷 #打卡店點擊圖片放大 +7