有一晚翻完教會之後搭巴士翻屋企,點知係巴士上訓過頭,遲左2個站落車 落左車餓餓地,就睇下十一點幾,黃金附近仲有咩食先∼ 自從日頭翻多份工之後,就好少去黃金果頭,今次一去見到新開左一間十八座狗仔粉,就即興入去試下 我今次叫左一碗細狗仔粉,同翅滾火鴨脾 90後的我真係唔講唔知,原來狗仔粉係懷舊的街頭小食,用粘米粉搓成,因為頭尖尾尖,像唐狗尾巴,故稱狗仔粉。 以前的狗仔粉是窮人的恩物,現在一碗細的狗仔粉都要$22,唉~ 價錢好似代表唔到貧窮,但你食過就知,認真抵食!!!看似只有菜脯,冬菇,葱的狗仔粉,湯底竟然如此濃,如此鮮,跟伴菜一齊食,有如虎添翼的效果~ 火鴨脾有分上脾,下脾。我今次叫左上脾。火鴨味濃,但可能因為用翅滾,肉有點難咬,所以要食的話就要犧牲下食相la!! 火鴨脾都唔算最正,最正係d翅,因為用火鴨炮製,濃濃的鴨味已經滲透到翅裡,所以呢度的翅,同出面食到的翅,味道唔一樣。 十八座狗仔粉真係幾好食,而且富有香港特色,真係抵佢打出名堂!!