海洋公園、迪士尼通通去過曬......就係未去過挪亞方舟公園.......趁住呢個地方仲存在緊......一定要去打卡一次!! 由於從來未去過馬灣.....今次感覺真係好似去旅行咁......中環搭船入去只係25分鐘......點解一路都醒唔起有呢個地方? 一比一咁大嘅方舟真係好宏偉......遠望都覺得好靚好似真係好多動物利緊出嚟.....我覺得呢個主題公園係好有意思......話比世人知道應該要點樣珍惜地球同資源......可能似博物館......人流好少......中午過後就多人啲啲......午餐試左個酒店BBQ套餐.......食物新鮮、環境一流....... 仲有一個「給未來自己的信」我都寫左比3年後嘅自己......到時候唔知道自己會變成點.....但願還好...... 希望多啲人認識呢個地方.......介紹多啲人參觀,值得推介!