本人係八十后,宜家右下有隻大牙冇咗差唔多有十年咁耐,上面隻牙都垂落來好多,就連後尾嘅大牙都有d歪。自己有睇過好多資料,知道唔可以再拖,所以決定去種牙。以下我只講自己種牙嘅大概過程,僅供參考。 開頭系經過一個親戚了解到大陸間叫維港嘅牙科,因為親戚系度種咗牙到宜家都冇問題,所以覺得比較穩陣,同埋我格咗價都算平靚正,就book咗時間去做檢查。由於幫我親戚種牙嘅系陳雲平主任,所以自己都系book陳主任檔期。 從我去俾主任檢查到戴完牙套療程結束,成個過程大概系半年咁,中間包埋填骨粉,種牙一期二期,同埋戴牙套等等步驟。自己選擇嘅系Nobel pmc哩款,費用$11800,再加埋骨粉$2000,所以費用就系$13800種牙要注意嘅就系,如果有高血壓同心臟病一定要檢查好d身體指標睇適唔適合再種牙。仲有手術前可以食嘢嘅,不過手術後最好就系食流食,避免塞嘢落傷口造成發炎感染。 自己都算好彩,哩半年來都幾順利,種完牙後亦都冇腫成豬頭嘅情況發生,最多就系啱開始有d異物感,不過大概一個禮拜會好翻,記得止痛藥都冇食幾日,(陳醫生我瞭解到Background係蘭州大學碩士,所以話專家就真係專家,確實有料到)。 近排都有好多叔伯來問,點解唔做假牙要種牙,其實我自己都系聽人話戴假牙長期會對牙齦同牙骨唔好,因爲自己都算後生,以後有手尾就麻煩,所以都係先決定種牙,不過哩d事見仁見智。 最後就系同大家講需要種牙都唔使太緊張,雖然自己啱開始都系到處問人,所有討論區都爬過一圈,不過經歷完後發覺都冇咩也,時間問題啫。不過種完牙確實要比之前更加注意愛護牙齒,因為睇牙都好鬼肉赤。