試過屯門分店後史生一直念念不忘佢地杯啡知道大圍原來都有得飲又!狗!衝!🤪毫不起眼既門面甚至連招牌我都見唔到🌝差點就錯過左職員安排我地坐樓上 很好哦👍🏻喬姐有排玩😎點擊圖片放大 +5 ❙ 盤子大早餐 ❙ $138豐富🤩總共九款食材 全部都好食當中最令我地深刻印象係⋯牛角窩夫 黑松露炒蛋 ❙ 蟹籽蟹肉明太子忌廉扁意粉 ❙ $108非常非常掛汁 同屯門分店一樣每啖都濃郁鹹鮮👍🏻勁足料食完都唔會好漏 ❙ 橙皮朱古力鮮奶 ❙ $45好濃郁厚實既朱奶 飲落好滿足不過 旁邊塊橙皮乾係要掉落去杯朱奶到定點?就咁飲又唔覺同橙有咩關係🤣 ❙ 自家製焦糖鮮奶咖啡 ❙ $60史生心心念念既就係佢 😅佢話一如既往咁好飲喎⌂ By The O Studio (大圍)大圍積富街31號益富閣地下3號舖┈┈┈┈┈ ✄ ┈┈┈┈┈ #新界_食史 #ngbaohomay#以上內容純屬個人意見如有雷同一定係抄我