呢排多左去大圍hea /蒲/玩/行行過見到間台菜雖然唔太餓但都引起左我既好奇心啦hehe 「三位 唔該」🙋🏻♀️ ❙ 紅燒牛三寶麻辣拌麵 ❙ 可以走辣!很好~三寶有牛肉(牛腱肉?)非常入味又軟稔 咬落好Q彈 充滿骨膠原咁 十分欣賞👍🏻牛肚就麻麻地 雖然好juicy但牛臊味比較重🙂↔️牛筋就好軟稔 很ok😙拌麵醬汁偏甜 拌勻酸菜及肉燥後 易入口左另外旁邊有一小碗紫菜肉丸湯整體對我嚟講🤩係好唔錯 ❙ 紅燒半筋半肉手工麵 ❙ 湯頭濃郁而不油膩 無咩藥材味 飲落清新🤪都係出色軟稔既半筋半肉 ❙ 桂圓紅棗茶 ❙ 原本我怕甜問職員可唔可以少甜佢話會唔好飲 所以提議俾多杯熱水我有需要就自己沖淡 我覺得相當貼心!讚👍🏻最令我驚喜係 非常多紅棗!免費餐飲可以做到咁足料 我覺得好難得😎 ❙ 珍珠奶茶 ❙ 😅紅茶突出 奶香欠奉 美中不足嚕點擊圖片放大 +4 ⌂ 台北倆伴 (大圍) (無ig??? ):0大圍車公廟路18號圍方5樓528號舖┈┈┈┈┈ ✄ ┈┈┈┈┈ #新界_食史 #ngbaohomay#以上內容純屬個人意見如有雷同一定係抄我