香港人太大壓力!放工唔chill下會痴線!!會抑鬱架!!!會癲架!!!!呀~~~~我食史係呢個moment要爆啦💥💥💥💥💥!!!✐ ✎ ✐ ✎ ✐ ✎ ✐ ✎⍥ 燒波板糖五花腩(2串) ❙ $58名改得好😆五花腩圈圈真係幾似波板糖!平時好怕肥膏,好彩呢舊肥膏算少係我接受到🥹燒得唔乾之餘仲幾稔,保持到肉汁,食一串都夠滿足💕 ⍥ 鹽燒手切牛舌 (2串)❙ $78係咪因為手切所以咁厚咁大舊🥰好夠份量既牛舌!稔到唔洗咬咁制,好香濃🤩簡單鹽燒已經好好食! ⍥ 燒日本甜粟米 ❙ $68賣相幾驚喜,一片片粟米食起上黎方便得多🤭日本粟米果然既香甜又多汁!應該有薄薄搽過牛油! ⍥ 脆炸日本芝士年糕配紫菜 ❙ $48年糕好夠份量,拎上手幾重手😂芝士年糕相當綿糯!!中間係流心芝士🤤配搭面頭蛋黃醬及好脆既紫菜又幾夾喎! ⍥ 醬燒原條茄子 ❙ $68好好好好好食既茄子😍稔到一扯就成條茄肉,好出色既醬汁!!香噴噴熱焫焫!!一定係必食🫶🏻 ⍥ 新鮮法國生蠔 ❙ $58唔鍾意食咁creamy既生蠔,職員推介法國生蠔,果然鹹鮮味相當突出😆相對無咁肥美飽漏,唔洗點任何野,淨係食佢既鮮味已經夠😋我本人幾喜愛! 📍 小時候 (大角咀)🌎 大角咀富貴街10號地舖