《銅鑼灣食乜好》⤑銅鑼灣最新日式燒肉店啱啱開張🎊,一入門口就見到牆壁上嘅鳥居同大阪城繪畫⛩ 最特別之處一定係餐廳主打「大阪城和牛盛盒」賣相非常吸引眼球,滿滿日式氛圍感覺🎎。 💮依家仲做緊新張優惠每枱隨機免費任送餐廳單品(當中有機會抽中和牛😍⋯⋯)以及午市時段全單75折💸!🔸大阪城 和牛4點盛盒 $268 一共三層用上大阪城造形嘅盒子盛載超級搶眼同時非常打卡😍,點擊圖片放大 由最頂層開始喺厚切和牛金塊磚、中層喺和牛肋條、最底層就喺和牛三角腩🐮,三款和牛油脂分泌夠晒豐富入口有溶化感,超級好食💕! 最後就喺特級厚牛舌,牛舌軟腍爽彈都相當高質👅,呢個盛盒必叫啊💯‼️‼️🔸牛油果軟殼蟹沙律 $72 沙律菜加上香脆軟殼蟹最特別醬汁除咗黑醋之外仲加入黑松露醬,散發陣陣香氣🤤牛油果亦夠新鮮🥑🔸辣大醬黑毛豚肉佐生菜 $78 用上西班牙橡果黑毛豚肉兩邊燒得焦香後再包住新鮮生菜🥬配搭辣大醬同蒜片夠晒惹味!🔸大蜆冷麵 $52 燒肉之外都有其他主食例如玉子飯、撈烏冬,叫咗個冷素麵搭配涷鰹魚湯加少少山葵清爽解油膩🌀,兩隻大蜆亦都無沙~🔸雜果賓治 $25🔸龍鳳檸樂 $25 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️=======================燒肉の殿堂📍銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square9樓 =======================