✨唔洗排隊 坐得舒適嘅寫意cafe✨ 星期日約12點去到位於屯門嘅bath cafe,當時cafe啱啱先開門,人流不多,所以令人有放假嘅感覺❤️雖然食物不過不失,但cafe座位不少,空間感大而且坐得舒適加咗唔少分(˶ˊᵕˋ˵)點擊圖片放大 +8 ▫️南瓜雜菓沙律配柚子醋汁 $89(6/10) 當日朝早我己經在家食咗貝果,所以只叫咗個沙律🥗份量唔多唔少,幾清新好食,特別係個南瓜好合我胃口,不過如果可以多番隻蛋就好,dry咗少少 ▫️蘋果咖喱吉列雞扒飯 $108(6/10) 日式咖哩唔錯,估唔到個吉烈炸皮好脆薄😋唯獨個雞扒食落冇咩味,如果醃耐少少會更加好🙈唯有沾上旁邊嘅咖哩一齊食 ▫️Iced mocha 跟餐加$ 係咖啡味嘅朱古力,適合唔鍾意飲咖啡嘅人 ❥…雖則食物未算好美味,但員工都親切有禮,能夠係假日去到一間坐得舒適,唔洗點排隊嘅cafe靜靜地閑聊實在好寫意🤍 📍沐浴咖啡 (屯門) @bathcafe_tm 屯門海皇路23號御海灣5,6,7號舖 .*""*.·°∴ ☆…·…·…·…·…·…·…· …·…·…·…·…☆·°*""*. 如果鍾意我嘅𝐏𝐨𝐬𝐭 (˶ˊᵕˋ˵)希望你可以𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰我以下嘅𝐒𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚 🔸𝐈𝐠: 𝐅𝐢𝐛𝐞𝐞𝟑𝐛 @fibee3b 🔸𝐅𝐛: 𝐅𝐢𝐛𝐞𝐞 𝐂𝐡𝐞𝐮𝐧𝐠 🔸𝐘𝐨𝐮𝐭𝐮𝐛𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥: 𝐅𝐢𝐛𝐞𝐞 𝟑𝐁 我仲有個有得去旅行就會更新嘅youtube channel(*゚▽゚)ノ希望大家可以subscribe like 同comment比我😚💕 #foodhk #hkfoodies #ufoodphoto #hkppltravel #cafehoppings #hkcafe #hkcafeholic #屯門cafe #屯門美食 #bathcafe