拆咗利是 ...去 @hoteliconhk 嘆個下午茶先 ~~ 士多啤梨麻糬牛角包 有齊哂愛吃的士多啤梨、吉士醬、麻糬和牛角包一次過滿足多個願望 ~~ ** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !歡迎與我聯絡 → cheungester@gmail.com (Ester Cheung)Instagram│OpenriceUBlog│BlogSpot│ BeautyLife│SheBlog│SeeWide│GirLab