大角咀平時較少去上個週末放假又與儍爸去逛逛和搵好吃的 ~~見到這間好有泰國民族特色的餐廳就入去食個晏泰國菜成日食,但係泰國東北菜就第一次食 ● 泰北咖喱金麵 (HK$128)是店家的招牌菜,每枱必點的菜式有點似黃咖喱撈麵,麵條有粗蛋麵和炸脆麵兩款還有軟嫩的炭火燒雞扒 ~~將炸脆麵和蛋麵拌勻黃咖喱汁,配以紅洋蔥和酸菜一起食黃咖喱香濃微辣,口感和味道也很豐富 ~~ ● 印度飛餅 (HK$38)咁惹味的咖喱汁唔好浪費掉我哋仲點了份 ROTI 沾埋啲咖喱汁 ~~ ● 冬蔭香脆雞皮 HK$68● 凍泰式咖啡 HK$38 愛吃香口嘢的我哋 ...點了份好邪惡的冬蔭香脆雞皮份量挺多的,脆卜卜又唔油膩,香口鬆脆好惹味 ● 燒豬頸肉沙律 HK$138燒豬頸肉配以酸辣醬汁,惹味開胃用生菜包著豬頸肉一起吃,爽脆清新更滋味 ~~點擊圖片放大 +2 Restoran SAYA香港 九龍 大角咀 嘉善街 18 號 利奧坊二期 地下 G701 號舖 ** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !歡迎與我聯絡 → cheungester@gmail.com (Ester Cheung)Instagram│Openrice│BlogSpot│UBlogBeautyLife│SheBlog│Weshare│SeeWide│GirLab│Girlssss