大閘蟹季節又到啦 !!! 係時候食大閘囉 !!! 朋友夾埋同事網購了一籮大閘蟹我哋又有口福,一齊來個大閘蟹餐 ~~儍媽仲買埋好好食嘅福元湯圓整薑茶湯圓 ~~ 洗乾淨啲大閘蟹加紫蘇葉蒸 25 分鐘就食得 ~~ 啲大閘蟹好大隻,有成六兩,隻隻爆哂膏又有肉地儍爸拆咗啲蟹腳,整咗碗鮮味滿滿的蟹肉飯 ~~ 是日晚餐:● 清蒸大閘蟹● 蜜汁叉燒● 沙薑雞● 清炒菜心● 韓式豬手● 薑茶芝麻 / 花生湯圓 ** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !歡迎與我聯絡 → cheungester@gmail.com (Ester Cheung)Instagram│Openrice│BlogSpot│UBlogBeautyLife│SheBlog│Weshare│SeeWide│GirLab│Girlssss